Alla inlägg under juli 2009

Av Matilda - 31 juli 2009 20:09

I brist på bättre sysselsättning denna kväll så tänkte jag fylla i en liten lista, kan ju vara roligt för er läsare ;) det är väl alltid kul att läsa om den personen vars blogg man läsar.


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: rastlös
Favoritgodis: allt som innehåller chocklad ;) Geishachockladen är svårslagen.
Är det nåt du absolut inte äter: lever :S

Kläder just nu: mjukisbyxor, adidas, och et stor grå adidaströja.

Musik just nu: tv ljud i bakgrunden

Vad sa du senast: "Jakob, jag ser inte tvn".
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Typ 1600-talet :D
Sommarplaner: Fixa körkort och njuta av det som är kvar av sommaren.

Fisk eller badkruka: FISK, det är aldrig för kallt för ett dopp :)

Saft eller alkohol: Saft är gott och alkohol är gott :)
Hur många kuddar sover du med: Tre

Favoritväder: Soligt när jag vill sola, annars molnigt

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: öh..?...Mobilen, kuddarna och kylskåpet? ;)

Spelar du nåt instrument: Spelade tvärflöjtnär jag var liten hihi

Morgon- eller nattmänniska: Naturligt så är jag mer morgonmänniska, men nattmänniska vid behov ;)

Sparare eller slösare: slösare!
Bästa film: Borta med vinden

Tror på liv på andra planeter: Om det finns liv på vår planet så är ju chansen stor att det finns det på ngn annan planet..

Kommer du ihåg din första kärlek: Jag kommer ihåg alla mina kärlekar.

Älskar du henne/honom fortfarande: Nix

Har du några homosexuella vänner: Har haft :)
Tror du på mirakel: Tveksam
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, kan man inte tro på det så är det ju lika bra att lägga näsan i vädret.

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor:1-2 kanske..
Bio eller promenad: Bio :)

Är du kittlig: hahahahaha, inte lite

Snarkar du? Det är ingen som har sagt det iaf.

Stjärntecken? Tvilling

Rädd för insekter? Nä, men vissa framkallar äckelkänslor..

Äckligaste insekten: larv

Största svaghet: Höga krav på mig själv.

Det här är jag bra på: Ingen överskattad självbild, empatisk och social

Bästa bok? Antar att det ör nördigt att säga Harry Potter ;) så det får bli Borta med vinden.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig

Vad vill du jobba som? Advokat

Chips, morötter eller godis? godis alla gånger

Pizza eller hamburgare? donken ffs!

Skriver du dagbok? Bloggen?

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Tatuera mig när jag bestämt vad och var.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag är pedant

Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldig i livet!

Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? I små mängder nej.
Saltar du på maten? ?
Gillar du att sjunga? Hehe, bara när jag är ensam ;)
Anser du att du är stark? Lite kanske ;)

Brukar du sola? Yes
Vad gör du om du får hicka? sväljer tre gånger medan jag håller andan
Röker du? på fest

Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te är goodie :)

Har du en besatthet? ;) tror inte det

Av Matilda - 31 juli 2009 17:41

Idag lyckades jag springa en mil :D jag är fett stolt över mig själv, och känslan efteråt är ju bekant för dem som tränar mkt själva..Få saker ger bättre tillfredställelse....;)


Just nu håller pappa på att göra drinkar till mig o mamma (min innehåller ungefär en nanoml alkohol ;) shåpiga färldrar är bara förnamnet!) Mojitos ska det bli, det luktar underbart :)


Imorgon åker hela min familj iväg och är borta hela åtta dagar :D can't wait! :D


Imorgon blir det utgång

xoxo

Av Matilda - 31 juli 2009 11:56

Nytt besöksrekord igår igen :D najs shit!


Nu ska jag hoppa ut igen, tillbaka till solstolen :) hörs snart


xoxo

Av Matilda - 30 juli 2009 20:27

Sitter med färg i håret. Jag är trött på mitt väldigt ljusa svall. Nu ska jag se vuxen o sofistikerad ut ;)


xoxo

Av Matilda - 30 juli 2009 16:20

Rare Fashion - Sweet TopRare Fashion - Sweet Top

Rare Fashion - Tube Bow Dress Jag skulle inte tacka nej till dessa tre klänningar från Nelly. Jag behöver uppdatera min lite finare del av garderoben.

xoxo

Av Matilda - 30 juli 2009 12:27

Filmen igår var rätt bra, den stämde bra överrens med boken, och allt det som var bra i boken var med i filmen. Men jag blev ändå lite besviken, jag hade hört att den skulle vara jätteläskig, men det stämde inte alls...Eller så är det jag som blivit likgiltig haha ;)

Den var iaf helt klart värd att se, med coola specialleffekter som såg riktigt verkliga ut!


Nästa vecka är jag ensam hemma :D superskönt!

 Har lite brist på bra bloggämnen just nu...Om det är ngt som ni vill veta så är det bara att skriva en kommentar, tack

xoxo

Av Matilda - 29 juli 2009 21:27

Sitter i soffan och väntar på att B ska komma hit så att vi kan kolla på film. Hoppas det är en riktigt äcklig sak utan sliskiga kärleksscener, det orkar jag inte med.


Jag håller tummarna imorgon :D


xoxo

Av Matilda - 29 juli 2009 17:50

Jag är rädd för att du ska se mig, och inte vilja ha mig längre.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards