Alla inlägg under november 2009

Av Matilda - 30 november 2009 15:57

Lördagen spenderades på Pilot. Helt ok ;)

Vi var vip vid insläppet och slapp köa, drinkarna var goda, jag var party och vi dansade massor. Det enda mindre bra var att jag lärde mig att själv hålla koll på mina saker, då E råkade tappa min garderobslapp= vi hänge vid garderoben en låååång stund. Men aja, allt kan inte flyta varje gång ;9

Jag och E blev dessutom uppraggade av nån som jobba på Pilot som undrade om vi var intresserade. Jag har för mig at det var ngt sånt, för jag var inte riktigtså uppmärksam som jag brukar vara ;)


Av Matilda - 30 november 2009 15:49

Så har även jag, svininfluensans största kritiker vaccinerat mig. Det är förodligen svinis väldigt nära mig i min omgivning, så jag drog till närmsta vaccinationsställe. Det började med att jag fyllde i en lapp med massa blaj. Sedan fick jag hoppa iväg till en ung tjej som var jättetrevlig. Hon vimsade lite och frågade om jag var 18år, när hon satt och höll i mitt körkort ;)

Sedan fick jag sätta mig ner och försöka hålla pulen under kontroll. Jag hade ungefär min vänsta axel en dm högre upp än jag brukar, så nervös var jag hehe.

Aja, det sved och sved och sved en lång stund efter. Nu är jag så gott som vanligt:P Blä. Jag hatar att gå emo mig själv, men jag har inte tid att vara sjuk, och vill inte vandra runt som en pestråtta.

Av Matilda - 27 november 2009 20:59

En lugn fredagkväll står på agendan. Imorgon kan det tänkas bli vildare :)

Annars ska jag och H delta i en kampanj på Ikea, för alla sålda gosedjur skänker ikea 1 euro till rädda barnen/UNICEF. Så om ni har möjlighet, köp ett mjukisdjur och gör årets goda gärning :)


Jag sitter i soffan med en skitfin klänning, alltid trevligt att inte se ut som en slusk :) Det ger energi, faktiskt.

Av Matilda - 26 november 2009 17:43

Imorgon är det fredag, äntligen. Inga planer, men det lär ändras. Är jöttesugen på utgång, men jag är pank. Men man vet aldrig, saker kan hända.

Jag har verkligen noll inspiration att skriva just nu.

Av Matilda - 25 november 2009 11:13

Håller på att förbereda inför min och Hs redovisning imorgon. Suck. Det går trögt, dessutom är det svårt att göra någonting ensam som båda ska vara med på.


På söndag är det första advent. Shit, halva trean har snart gått, läskigt fort.

Min pappa har ny bil, och det var väldigt roligt att köra den. Nu känner jag mig som en snobb som sitter och skryter om pappas bil. Blä på mig.


Annars skulle nuläget kunna beskrivas som piss.

Av Matilda - 24 november 2009 10:47

Än så länge har det varit en lyckad morgon. Spanskan gick...bra. Rättskunskapstestet tror jag gick bra. Höjdpunkten vara tt få tillbaka projektet "brott och straff", spikat mvg. Tillfredsställelsen är total och jag vågar nästan säga att jag har mitt betyg som i en liten låda. Säger man så? Oo. Aja skitsamma.

Nu väntar jag bara på ett besked till idag som jag hoppas är positivt. Skulle vara sjukt najs, och ta bort en ganska stor del av min ångest på skolfronten.


Sitter och väntar på H så att vi kan käka lunch ihop.

Av Matilda - 23 november 2009 19:32

Har varit dålig uppdatering ett tag nu. Det har berott på.....inspirationsbrist och annat att göra :) Men jag lever, och det går bra.

Av Matilda - 20 november 2009 13:07

Har städat hela huset nu, duktigt av mig. Ska snart klä på mig (dvs byta shorts och tisha mot en lite mer civiliserad outfit) och dra tillbaka till skolan. Har prov sista timmen, sen ör det helg :)

Kvällen är fortfarande något oklar, eller det blir mys med B, sen är det oklart om det blir chill där eller ksängen.

Jag kunde inte hålla mig, jag tröstshoppade en klänning/ tröja idag. Inte bra. Nu är jag så gorr som pank. Tur att städpengar kommer in relativt fort.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards