Alla inlägg den 3 november 2009

Av Matilda - 3 november 2009 15:18

Jag måste verkligen sluta överanalysera allt som händer och allt som jag tänker på. herregud, om folk kunde läsa mina tankar skulle dom springa åt andra hållet. Det här är inte hållbart. Det mesta av min vakna tid går till att fundera,ältaanalysera och älta. Om detta skedde i kombination med skolarbete skulle mina 20,0 sitta som en smäck, men nu är det ju inte så. Nej, min tid går till massa annat tjafs som inte kommer betyda någonting om 100år. Och eftersom man bara lever en gång borde jag lägga ner tid på sånt som verkligen betyder ngt. Som killar tex. Jag måste sluta tänka på killrelaterade saker (oftast problem) jag menar, vem fan bryr sig. Min lycka kan inte ligga i någon oansvarig jävels händer. Det är inte hållbart. Jag ska dessutom sluta med min negativa syn på saker och ting, jag fattar inte hur folk står ut i min närhet (folk som umgås med den riktiga jag, ingen fasad. Inte för att det är så många. Nästan ingen skulle jag vilja påstå).


JAg sitter i skolan och väntar på att min sista lektion ska börja, och sluta så att jag kan åka hem och dö. Eller inte dö. Jag har inte ens tid för att dö en liten stund. Nej, jag har massa plugg jag behöver ta itu med. Och det ska jag! Nu får det vara slut på mitt oseriösa jag. Som sagt, grubbel kommer jag inte bry mig om, men mina betyg kommer faktiskt att betyda något om 100år. Eller alltså...äh ni fattar, och gör ni inte det så fattar ni förmodligen ingenting av vad jag skriver, och då kan ni lika gärna sluta läsa. 


Momor ska komma hem till oss idag, och stanna typ en vecka, tills pappa kommer hem igen. När vet jag icke. Jag är iallafall sjukt trött, borde inte vara det trots att det blev en smula sen igår. Hade trots allt sovmorgon. Jag får börja ta amfetamin eller någoting så att jag blir pigg.



Av Matilda - 3 november 2009 13:16

Jag vill veta. Jag orkar inte fundera, gissa, grubbla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards