Alla inlägg under april 2010

Av Matilda - 30 april 2010 16:10

Mösspåtagningen gick väldigt smärtfritt :) Vi samm massa människor utanför och vissa drack och vi bara njöt av det här. Sedan lyssnade vi på lite begravningsliknande musik (hade jga varit packad hade jag förmodligen somnat) och sedan var det på med mössorna :D jag passar inte i mössa, men det bjöd jag på..


Nu ligger jag i soffan. Ska snart dra och ta ut lite pengar, och sedan hämta lite dricka hos J. Ikväll verkar det som om det blir fullt öspå mp :) intressant om jag kommer hem eller inte.


Av Matilda - 29 april 2010 16:12

da positiva med min studiesituation (lärarna öser på prov, läxor och inlämningsuppgifter) är att jag verkligen sen fram emot studenten. Nästa vecka är ett helvete!

Imorgon ska helvetesmössan på iallafall. Jag hatar att ha någonting på huvudet utom diadem, men någon timme ska jag väl kunna stå ut Det mössan står för gör det iallafall lite mer värt att utstå. Plus i kanten är att min valborg verkar mynna ut i totalt ingenting. Det blir väl jag, en påse godis och ensamhet. Skönt....eller inte.

Jag hoppas på att någon ska rädda mig, och med någon så syftar jag på min pojke. Men han tycker mest att det är roligt när jag inte ar några partyplaner så att han kan retas och berätta hur roligt dom minsann hade när han gick ut. HALLÅ; det var liksom fyra år sedan...såna gammla meriter kan man inte leva på ;)


Jaja, nu ska jag plugga på så att jag kan ge mig själv lov att åka till honom ikväll :)

Nu håller jag tummarna för att han inom en mycket snar framtid kirrar körkortet :)

Av Matilda - 28 april 2010 20:03

Det känns som om alla har någon. Tom jag :D

Av Matilda - 27 april 2010 18:30

Det är läskigt hur lång tid det tar att bygga uppnågonting som så fruktansvärt skört och lätt att förstöra

Av Matilda - 27 april 2010 10:30

Lady Gagas låt Alejandro är sjukt bra. Har lyssnat på den sedan halv åtta då jag gick hemifrån haha. Me like.



Av Matilda - 26 april 2010 16:45

Maybe I need some rehab, or maybe just need some sleep
I've got a sick obsession, I'm seeing it in my dreams

I'm looking down every alley, I'm making those desperate calls
Im staying up all night hoping, Hit my head against the walls


What you've got boy is hard to find
Think about it all about it all the time
I'm all strung up my heart is fried
I just cant get you off my mind

Because your love, your love, your love, is my drug
Your love your love your love
I said your love, your love, your love, is my drug
Your love your love your love

Won't listen to any advice, mamma's telling me to think twice
But left to my own devices i'm addicted its a crisis!

My friends think I've gone crazy, my judgment is getting kinda hazy
My status is gonna be affected if I keep it up like a love sick crackhead


What you've got boy is hard to find
Think about it all about it all the time
I'm all strung up my heart is fried

Av Matilda - 14 april 2010 15:29

Gott folk, vi går mot bättre tider!

Solen skiner och både skivor och mösspåtagning är inplanerade i kalendern. Ikväll är det dessutom dags för årets första skiva, så det är riktigt trevligt. Ännu trevligare är att se hur alla ser ut imorgon haha. Jag är glad att jag slipper gå upp vid sex, för då har fyllan knappt hunnit bli en bakfylla hoho.

Dagens bästa är att jag suttit i sex timmar för att få reda på att vi har eget arbete. Men eftersom det snart vankas betygsättning så håller jag god min som en snäll flicka.


Saknar min pojke, och det det enda positiva med det är att 1. vi lever i en tid på mobilen är uppfunnen 2. Han saknar mig lika mycket :)


Av Matilda - 8 april 2010 21:49

Mkt jobb just nu, mkt ångest inför högskoleprov och stress inför högskoleanmälan. Dock har jag J, det är iaf någonting :)


Saknar B också :( <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards