Alla inlägg under juli 2010

Av Matilda - 30 juli 2010 14:02

Har varit iväg och spelat volleyboll med tjejerna. Vi blir mer och mer grymma ;) haha

Sedan blev det en vända i Kungsängen, hem till Jossan för frukost/fika. Sedan drog Millis och jag till systemet (rättare sagt millis till systemet och jag till en bankomat hehe) och nu är jag hemma igen. Jag har sand i hela BHn och hårbottnen. Fy, tur att det finns dusch...Men nu är vi iallafall grymt taggade..Vårat lag heter Hjälp, vem tar den!, tack Jakob ;) Men det är alltid bra att vara underskattad, då blir det åka av.

  

Av Matilda - 30 juli 2010 08:44

Blev till att spela lite volleyboll med alla människor igårkväll. Det tog sig efter ett tag och vi har väl en minimalisk chans inför lördagen. Sedan drog vi hem till Fritte för att lotta alla lagen. KIllarna hade klätt sig i kavaj och körde lottn ingen inspelad, så sjukt roligt. Länkar om jag hittar videon!

Jag, millis, maria och jossan ska träna lite sen vid tio också. Annars ska jag försöka springa och packa inför lördag då det är Håbo-Tibble Beach Open 2010 (volleybolltunering för er som inte förstått det) med efterfest på kvällen.


Jag saknar dig så jag går sönder, och du vill inte ens hälsa på mig.

Av Matilda - 29 juli 2010 13:46

JAg ligger och lyssnar på musik i mamma och pappas säng medan mamma städar garderoben. Vi har hittat det ena fulare än det andra (enligt mig) och jag har tvingat mamma att slänga massor :) Herre gud vad mycket skit hon har haha. Tur att hon har mig som det är lite ordning på.


Kanske blir lite volleyboll spel ikväll, beror på hur vädret är. Annars satsar vi på att slå underifrån på lördag, eller bara dricka tillräckligt mycket att vi har roligt och någonting att skylla på.


   En bild från google för att se er en bild av ungefär hur det ser ut här hemma ;)



Av Matilda - 28 juli 2010 14:59

Eftersom mitt liv känns ganska meningslöst så har jag gjort följande idag än så länge;

Plockat bort saker

Dammsugit

Dammtorkat

tvättat x2

torkat alla lister (golvlister, ovanför dörrarna, fönster osv..)

diskat

torkat golven

passat min lillebror

gått med sopor

betalat räkningar.


Det fungerar nästan.

Av Matilda - 28 juli 2010 12:31

Vissa människor kan inte se skräckfilmer. JAg har en lillebror som inte kan se naturkatastroffilmer utan att få riktig ångest. Andra kan inte se sjukhusprogram för allt blod, eller se sjuka djur på tv.

Jag kan inte se program som handlar om människors smutsiga hem. Typ som rent hus på 4an, det kunde jkag inte se utan att få ont i magen. Samma sak med program om folk som samlar på saker. JAg är pedant, och ju mindre saker desto bättre. Senast förra veckan städade jag hela tvättstugan, och slängde flera påsar kläder. Mamma undrade vad jag slängt, men det säger jag inte :) Vet hon inte så saknar hon ingenting.

Just nu har jag paus i städandet. HAr städat ungefär halvvägs, och det har tagit 2,5h. Helt sjukt vad stökigt och skitit det är när man kollar närmare.

   My worst enemy right now.


Städning och träning är den enda terapin som fungerar. Tips till er med krossat hjärta, börja inte tröstäta!

Av Matilda - 27 juli 2010 22:16

VAr med mamma på en shoppingtur idag. det blev en slags kortärmadkavaj (Tiger of Sweden). PÅ morgonen tog jag en powerwalk. JAg var sjukt seg i musklerna och hela kroppen efter träningen igår, så det fick räcka för idag.


Jag saknar dig hela tiden. Ibland börjar jag på ett sms, och sedan kommer jag på att du inte vill ha med mig att göra. Och det gör fortfarande ont.



Av Matilda - 26 juli 2010 21:56

Jag vägrar tro att du inte känner något, jag tror att du är rädd. Utan anledning.


Jag har väldens finaste bästa vän. Jag har gråtit hela natten och legat i sängen hela dagen (nästan) och mår som en påse skit. Då kommer Becca med chocklad, tidningar och sympati. Jag trodde jag hade vätskebrist vid det laget, men den enkla gesten gjorde att jag helst ville lägga mig på golvet och storböla för att jag har en så fin vän och för att jag själv betedde mig som en skit när du dumpade din pojkvän.

 Jag behöver inte höra att "han var inte rätt" och "det löser sig". Jag behöver bara någon som är där och låter mig vara bara ledsen och tyst. Jag är så ledsen att jag inte är mer verbal och kan säga hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag uppskattar att du står ut med att jag snörvlar och inte får fram ett enda ord. det är svårt att förklara ett förhållande för en annan människa, för ingen vet egentligen vad som försigår bakom stängda dörrar.

Jag har alltid varit bättre på att skriva än att prata, så du får helt enkelt läsa och acceptera att jag kanske inte kan säga hur mycket du betyder, men att det inte betyder mindre för det. Jag älskar dig Rebecca Lithander.



</3

Av Matilda - 25 juli 2010 18:28

This blood is on your hands
Now no one can save my heart
And the scar you left can’t be repaired
The knife is in your hands
Is that a smile on your face
It’s so clear to me

You’re a lovekiller
You’re a love lovekiller
You’re a lovekiller
You’re a murderer

You’re a lovekiller
You’re a love lovekiller
You’re a lovekiller
You’re a murderer

You’re a cold blooded murderer
Baby never did I think you could,
Be such a cold blooded murderer
You’re a lovekiller you’re a murderer

I see your strategy
I bet you’ve been here before
You won’t stop until you’re victims crawl
Just like a criminal
You’ve stolen love away from me
It’s so clear to me

You’re a lovekiller
You’re a love lovekiller
You’re a lovekiller
You’re a murderer

You’re a cold blooded murderer
Baby never did I think you could,
Be such a cold blooded murderer
You’re a lovekiller you’re a murderer
You’re a murderer

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards