Alla inlägg under oktober 2009

Av Matilda - 31 oktober 2009 15:22

Sitter och väntar på att B ska sluta ockupera min dusch ;) Men hon är söt, så det är lugn. För övrigt är jag sjukt otaggad på fest, eller rättare sagt maskerad. Det är så...åååååh...jag har inget bra att klä ut mig till. Jag får väl gå som brittan :) Bara på med en klänning. Men också sjukt tråkigt. Aja..

Ska hoppa iväg och laga till en lyxig måltid. Nooodles. Alla latmaskars räddning. Vilket dock i längden blir alla tjockisars räddning. Jag ber för att det spelas bra musik ikväll, så att jag kan bränna lite på dansgolvet. :)

Av Matilda - 31 oktober 2009 13:03

Det är förvirrat just nu. Önskar jag kunde läsa tankar, för jag vill verkligen veta vad du tänker. Om du tänker på mig.


Jag är iallafall väldigt sugen på att göra något. Typ baka lussebullar. Det är faktiskt okej att göra det snart, jag menar, imorgon är det ju 1 november. Jag är faktiskt en höst och vintermänniska. Tycker det är mysigt med mörkret. Krypa ihop med någonting varmt att dricka, en filt och en bok/film. Pratade preics med mormor och hon undrade om jag kommer till henne och kokar knäck. Vilken fråga?! Klart jag gör. Jag har gjort det sedan jag var...hm...väääldigt liten, och det är en supermysig tradition. Saknar min mormor massor. Hon betyder väldigt mycket för mig.

Årets julklapp kommer vara ett nytt utseende för min del.

She Wolf är en låt jag hatade i början, nu blir jag helt galen när den spelas på radion. Superbra!

Jag har för övrigt precis upptäckt The Voice (ja, jag är efter.) Alla mina låtar i ipoden går där, mycket bättre än rix iaf.


Nu sitter jag och väntar på att B ska komma hit. Vi ska chilla och smida planer för kvällen. Bara kläder dock, hon har sin boifriend och jag har...hm..ja, vad är det nu jag har. Någonting jag inte vill bli av med iallafall. :)

Av Matilda - 31 oktober 2009 12:17

Nu är jag hemma igen. Jag skulle kunna vänja mig vid att ha det såhär. :)

ah

Av Matilda - 30 oktober 2009 19:10

den här väntan får mig att spy.

MJ

Av Matilda - 30 oktober 2009 17:13

Då är det klart. Jag ska klä ut mig till Michael Jackson, det är ju iallafall IDOL med stora bokstäver.

  

Den här bilden har jag som inspiration. Jag ska ha vit skjorta, svarta strumpisar, svart kortkort kjol, svarta sjor, VITA STRUMPOR, uppsatt vågigt hår, SVART HATT och VIT HANDSKE. Lite mix av hans kända attributer ;) Det blir nog bra hoppas jag :) Utklädd men ändå snygg, hoppas jag.


Dagen har fått vissa ändringar. Blev inget stan med B eftersom mina pengar inte kommit, vi tar det imorgon istället. Kvällen däremot blir bra :) Den spenderas i Kungsängen...

Av Matilda - 30 oktober 2009 09:43

Jag städar. Det är skittåkigt.

I eftermiddag ska jag åka in till la ciudad med B och spana kläder till imorgon. Suck. Jag blir trött bara av att tänka på det. Vidare blir morgondagen jobbig då mina päron bestämt sig för att ka iväg, och jag då inte har något enkelt sätt att komma hem på. Aja, det löser sig, nog. Kvällens planer är något osäkra, men jag vet iallafall vart jag vill tillbringa den, eller mer korrekt, med vem :)

SH

Av Matilda - 29 oktober 2009 19:43

Rätt roligt :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards