Alla inlägg under oktober 2009

Av Matilda - 16 oktober 2009 19:24

Av Matilda - 16 oktober 2009 19:19

Var precis förbi B och hämtade en stooooooor resväska, skulle nästan kunna erbjuda min stora kärlek lite plats. Han och jag ensama på ett hotellrum en vecka. OOOOOOOOOOH YEAH BD

HUr som haver så lyssnar jag på sexy bitch och försöker skapa lite partystämning vilket går halvbra, jag sitter i mjukisar och äter godis. Väntar på att P ska efterlysa mitt sällskap :) Vi ska chilla harry potter, den sista som jag inte sett. HAn har sett den och antydde att det var bra eftersom det inte gör något om han inte kollar filmen hela tiden. Då kände jag att....v'änta här, vad ska han göra? ;) sova?? hihihihihihi. Stackars liten.

Imorgon är det upp och hoppa tidigt, ska iväg på ett litet mission, sedan hem och packa/tvätta/inhandla sånt jag känner att jag absolut behöver och sedan chilla och ta farväl av min B som jag kommer sakna sjukt mycket. Men någon bright sa att kärlek frodas på avstånd. Öh?

Av Matilda - 16 oktober 2009 17:35

Jag är ledsen alla coldplay-fans. Darins cover på viva la vida är så sjukt bra. Jag älskar den! Så mycket bättre än originalet.

Av Matilda - 16 oktober 2009 14:28

Tjohej tjohopp jag hade besöksrekord igår för den som är intresserad. Sitter i skolan och häckar och har allmän ångest över min ekonomiska situation. Men men, man kan inte få allt man vill tydligen. Min sista lektion börjar tre, så det är skit. Men nu har jag iallafall ägnat massa tid åt att skicka in sånt som jag ska skicka in, dock skulle jag behöva hitta min mentor och ta lite papper. Men hon har gått o dött eller nått, så det skiter sig.

Ikväll måste jag hämta resväska hos B, sedan tvätta, och kanske dra till P. Vi sitter ihop typ, känns det som (på det väldigt INTE porriga sättet).

Av Matilda - 15 oktober 2009 19:57

Visst, det kanske är ett intressant ämne, spec för mig som läser mycket. Men vår bok är så mördande tråkig. Och sedan dom som vi läser om...herregud

Sveriges litterära stolthet var kvinnohatare, kafka var direkt socialt inkompetent och zola njöt av att beskriva döda kroppar. Vilket gäng ni! ;) Nu ska jag tillbaka och läsa om gregor samsa som vaknade upp en morgon som en skalbagge (hoho)..

Av Matilda - 15 oktober 2009 18:08

Mitt hjärta klappar lite extra för den här killen ;)


Så jävla rolig. O sjukt söt. Björn, om du läser det här, släng in en kommentar med ditt telefonnr så ringer jag ;)

Av Matilda - 15 oktober 2009 17:13

Töntigt kanske, men den här låten gör mig gråtmild.


Take my hand, I'll take the lead
And every turn will be safe with me
Don't be afraid, afraid to fall
You know I'll catch you threw it all

I slutändan är det ens vänner som betyder mest. Du vet vem du är.

Av Matilda - 15 oktober 2009 14:47

Suck....jag slutade för flera timmar sedan. Men min plugghög går inte längre att ignorera så jag är kvar i skolan än. Prestationsångesten gör sig påmind. PANIK. Tur att det sitter lite ögongodis vid datorn mittimot så att jag har något annat än dumburken att vila ögonen på. Nej, dags att fortsätta..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards