Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Matilda - 8 oktober 2009 21:58

Fy i helvete vilken kropp. kan dock inte lägga upp den bilden jag dregglar för på bloggen eftersom chansen att ngn känner igen honom är övervägande. Men ni skulle se, herregud. Bli min <3

Av Matilda - 8 oktober 2009 11:38

Jag gav mig själv ledigt idag. Anledningen är att vi i NV har temadag på SU medföreläsningar mm. Grejen är att jag inte har något ämne med forskarinriktning, och det ger mig mer att vara hemma och plugga istället. Nästa vecka blir rätt tuff; bokanalys muntligt, litteraturprov samt inlämning av rättskunskapsprovet. Eller inte så tufft egentligen, men det måste ändå göras. Dessutom måste jag ta reda på vad som händer veckan jag är borta på Mallis :D det närmar sig, sakta men säkert. Allt sånt ska också förberedas, kolla lite packning, väska och framförallt förbereda det arbete som ska göras där nere. Men det är bara kul :)

Morgonen har iaf ägnats åt städning av hela huset.

Snart är det helg vilket alltid är lika skönt. Fredagen är oklar, lördagen blir utgång. Först ska det föras lite på Viper, sen blir det vidare till någon klubb typ. Någon sa något om 80-tals tema?!. Det ska hur som helst dansas :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards