Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Matilda - 1 oktober 2009 18:46

Kollade på sommaren med göran i helgen, så dagens citat är taget ur den filmen;

- Jag älskar dig inte trots att du är som du är, jag älskar dig för att du är just den du är.

Sweet :)


Har en minut av positiv anda. det kommer ordna sig. Haha. Det är nästan så att jag tror på det själv.

Sitter och har sportify<3 mkt kärlek. Råkade halka in på massa disneylåtar (a) jag älskar disney. Pocahontas,askungen, skönheten och odjuret, snövit, törnrosa, herkules,lejonkungen, djungelboken, tarzan, peter pan mfl. De är underbara. Jag gillar nästan dom filmerna mer nu än när jag var liten hihi...Låtarna är super. phil colins you'll be in my heart. gåshud!

Inte nog med det, idag när jag satt på bussen vid sjutiden fick jag plötsligt välrdens sug efter Hary Potter..hahaha...det är ngt fel på mig. Jag älskar älskar dom böckerna. Har läst dom äckligt många gånger, anatlet är hemlighetsstämplat. Den sista ärbara så bra. råter varje gång. För en bok! I grund och botten är det en kärlekshistoria så himla fin<3

Av Matilda - 1 oktober 2009 15:58

Blir många inlägg idag, men så kan det bli ibland. Funderar på om jag ska åka hem och sova, eller om jag ska stanna kvar i skolan som en duktig flicka och plugga...hm....Å andra sidan har jag mycket tid nästa vecka att plugga och skriva klart mitt arbete, men å andra sidan har jag lovat mig själv att inte skjuta upp saker. Det som dock talar för en hemfärd är att jag inte ätit sen elva. Man blir ju inte ens smal av att svälta, det låter sjukt.

Åker hem :)

Av Matilda - 1 oktober 2009 11:05

Jag hoppas ni lägger märke till min nya bild :) Den är helt malplacerad och konstig, men jag har iaf gjort den själv ;) hehe...testar bara lite...hihi


Iallafall så är jag inne på mib tredje dag av konstant huvudvärk. Smärtan går i vågor och gör att jag hamnar i ett apatiskt tillstånd=inte skönt, eller effektivt.

Dessutm har jag ångest. Det är någonting som gör att det helt plötsligt är svårt att andas, magen gör ont och det känns som att jag ska börja gråta vilket ögonblick som helst. Det jobbiga är att jag inte vet vad det är som orsakar ångesten. Eller jo, egentligen. Men det är ingenting jag kan skriva om. Annars är det skolan; Matte, webdesign och projketarbete. Och min oseriöshet. Jag blir så arg på mig själv. Och ändå gör jag ingenting åt det. SKÄRP DIG KVINNA! Undra om jag bör känna mig oroad över att jag har dialoger med mig själv?. Jag är bara allmännt störd.

WD

Av Matilda - 1 oktober 2009 09:12

Wbdesign är helt konstigt, jag fattar ingenting. Jag är efterbliven helt enkelt :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards