Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Matilda - 5 oktober 2009 20:23

Känns redan mkt bättre :) pratade med min b lite, vilket alltid gör att allt känns mycket bättre. Alla skulle ha en vän som du bby<3

Iallafall så har jag sprungit lite (med betoning på lite, men allt är bättre än ingenting) samt tom gjort min spanskläxa. Så nu ska jag bara lära mig allt utantill, men det är en annan femma. Får ju inte överantränga mig ;)

Nu ska jag ta tag i lite svenska, fast provet är om jättelång tid, men som sagt, jag tänker börja vara ute i god tid, ångest har jag så det räcker och blir över ändå.


Mindre än två veckor till Mallorca :D

Sedan är även min halloween räddad, på tal om att vara ute i god tid :)


Av Matilda - 5 oktober 2009 18:24

Nej nu får det vara nog. Ledsamheten har varit övervägandehär nu ett tag. Och visst, det är ok att vara ledsen. Men nu har jag gråtit (mkt och flera ånger) så nu är det nya tag som gäller. Jag kan inte räkna med att andra människor finns där för att trösta mig och göra så att jag känner mig tillfreds med mig själv. Det är inte någon hållbar lösning. Det finns dom som tagit upp alldelles för mycket av min tid och dagens kalla uppvaknande fick mig att inse att vi är precis på samma ställe som förra gången. Det sved till en stund, men nu vet jag vart jag har dig, och nu kan jag släppa dig. Life is short and so is your penis! :)

Nu ska jag gå en promenad, sedan göra läxor ochdricka te :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards