Alla inlägg under oktober 2009

Av Matilda - 29 oktober 2009 18:31

Blev många inlägg idag, pga tristess.

Har precis inhandlat en fet godispåse, idag igen. Inte bra ;) Men what the hell lixom. Det finns tabletter för allt :) Så det löser sig...

Aja, dags för lite riktig mat


P.S I miss u

Av Matilda - 29 oktober 2009 17:06

    

Svårt att inte så ont i hjärtat. Jag smälter, bokstavligen talat ;)

Av Matilda - 29 oktober 2009 17:00

  

Antar att inte alla kan födas till skönheter.

GG

Av Matilda - 29 oktober 2009 16:53

Jag skulle kunna döda för att se ut såhär. Blair är den snyggaste jag sett på länge.


Av Matilda - 29 oktober 2009 13:41

Undra om jag stavade namnet rätt?

Iallafall så läste jag på en blogg att folk har henne som förebild, att hon är otroligt snygg. Ursäkta?

För det första är det inte mycket på henne som är äkta. Jag tycker hon ser ut som en 40åring, alltså typ 10 år ÄLDRE än vad hon i själva verket är. Hennes läppar ser missbildade ut. Hennes hår är....inte äkta det heller, det syns så tydligt. Nej alltså jag tycker verkligen att hon ser gammal ut.

På fyran finns det ett program som heter Tinas cookalong, det går ut på att kocken tina lagar mat med en kändis i tv. Iallafall så var Victoria med. Förrutom att hon slabbade, skar sig och var allmännt borta så fick hon frågan av Tina vad hon var mest stolt över hos sig själv. Blevv jag förvånad när inte hade något svar? Nej. Hon har knappast presterat något som inte vilken annan bombad blondin kan. Jag kan också hooka upp en gubbe och sedan leva som hans betalda hora. Nej tack.

USCH.

Av Matilda - 29 oktober 2009 08:18

Är barnvakt till lillebror även idag. Borde verkligen plugga, men jag orkar helt enkelt inte ta mig ur min lilla bubla som jag haft sedan jag åkte till Mallorca. Om man inte får exakta bevis kan man ju alltid låtsas att skolan inte finns?

Det är iallafall sjukt vackert ute, men alla löven på marken och solen som skiner. var faktiskt ute och krattade löv igår (!) Men det var underbart skönt. Sedan in och dricka lite varm oboy (svårt att tro att jag äör hela 18 år fyllda ;) ). Men idag ska jag göra lite nytta, jag ska. Eller rättare sagt måste.

JAg har fortfarande idetorka inför lördag. Jag är fett taggad på att dansa, men ändå är det något som ändrats. Jag skulle hellre...nej nu får jag sluta (jag förstår att ni inte fattar ngt, men tro mig, det är bäst så...) jag ska bara låta det go with the flow och se vad som händer. Det har alltid gått snett när jag försökt skynda opå utvecklingen och liknande, så det här gången ska jag ta det lugnt. Det är iallafall ingenting jag kna påverka, blir det något så blir det, annars inte. Det var kul så länge det varade :)

Av Matilda - 28 oktober 2009 22:59

Vad ska jag klä ut mig till på lördag? :O

temat "min idol" suger, minst sagt.


Backa bandet 24 timmar tack.

Av Matilda - 28 oktober 2009 12:18

Jag känner just nu att dissa kryssningen var väldigt dumt. ALLA ska verkligen dit. Men jag har inte råd, och det var allt som fanns att säga om det. Eller egentligen skiter jag i dom flesta, det är en människa jag vill vara med. Typ jämnt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards