Alla inlägg under oktober 2009

Av Matilda - 13 oktober 2009 18:17

Min hjärna gör mig galen. Det är helt otroligt hur mycket jag kan fundera på saker fram och tillbaka, tillbaka och fram.

JAg läser en gammal klasskompis blogg. Hon är ute mycket och byter killar som jag byter strumpor (verkar det som iaf). Men nu hade det tydligen spårat ur totalt. Och då kom jag på en sak.
Visst, det är jätteroligt att vara ute och träffa nya människor.Men i slutändan betyder det igenting. Ingenting alls. Det är bara en ändlös dimma, och massa folk som kommer och går. I slutändan är det sina riktiga vänner man saknar, och det där seriösa. Jag mäter inte min lycka i hur många kompisar jag har, utan hur mycket jag behöver dem. För vad är egentligen en riktg kompis? För mig är det en person vars dåliga egenskaper (alla har dåliga egenskaper) man bortser ifrån eftersom det bästa hos personen väger upp allt mindre bra. Jag har haft turen att ha haft/ har såna vänner.

Av Matilda - 13 oktober 2009 16:18

Webdesign är grymt överskattat. Och tråkigt.


Av Matilda - 12 oktober 2009 14:04

Jag har betsämt mig för att inte vara så seriös. Det finns ingen mening med att älta saker, för jag kommer iallafall inte fram till något, eller så förvrider jag allt så att det passar mig. Herregud, jag är arton, jag behöver inte vara seriös ännu.

Och angående det jag skrivit precis så finns det två typer av killar. Den första typen är dom som alltid är snälla, roliga och lätta att vara med. Som det lixom funkar med.

Sen är det den andra typen. Som leker, retas och inte går att förstå sig på.

Den andra typen är också den du alltid faller för..

Av Matilda - 11 oktober 2009 11:19

Har precis kommit hem, mycket skönt att bara slänga sig i soffan och slöa lite... Dock med ett stort glas vatten och en ibumetin ;) Vi må alla som vi förtjänar hehe.

Natten var iallafall väldigt rolig med mycket dans (och liiite alkohol ;) ) Vi hade tänk dra till något ställe vid slussen, men det slutade med att vi testade viper (vi brukar bara föra där). Aja, nu äre satc som gäller tills odjuren, också kända som min familj kommer hem...

Av Matilda - 10 oktober 2009 11:26

Jaha, nu har jag huset för mig själv. Hela familjen har dragit till dalarna och mormor. Det försvårar dock hemkomsten inatt, men det löser sig. Planerna för kvällen är väldigt oklara, börjar iaf på viper. Jag blev så otaggad och opepp nu, men det kommer väl. Annars är det väldigt kallt.

Ska nog käka lte lunch, en banan blir bra :)

3

Av Matilda - 9 oktober 2009 19:25

Herregud vad bra det här är. Jag fårgådhud och vill bara slänga på mig heels, en slimmad kor klänning, ha en cider i handen och äga dansgolvet.

Av Matilda - 9 oktober 2009 19:12

E och jag drog en roadtrip till Bålsta efter skolan och spanade lite. HIttade ett par örhängen, spännande spännande. Sedan sklle E handla ostpopcorn(??) men eftersom vi redan satt oss i bilen drog vi till 7eleven (andra sidan bålsta typ för er stackare som inte besökt denna oh så underbara plats) och påvägen dit åkte vi förbi es stammisthaiställe. Då kom vi på hur hungriga vi var och drog dit. Mkt trevligt! Jag råkade dessutom spilla världens klibbigaste sötsurasås över hela mig, E dog nästn av skratt. Aja, vad gör man inte för att roa sin omgivning :)

Snart blir det chillidill med film hos P. Imorgon blir det fullt ös medvetslös och jag önskar att jag kunde klyva mig i tre och vara på alla ställen. Ksängen, Slussen och Bromma. Svårt val, tro mig.

Av Matilda - 9 oktober 2009 12:48

Snart helg :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards