Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Grubbel

Av Matilda - 31 oktober 2009 13:03

Det är förvirrat just nu. Önskar jag kunde läsa tankar, för jag vill verkligen veta vad du tänker. Om du tänker på mig.


Jag är iallafall väldigt sugen på att göra något. Typ baka lussebullar. Det är faktiskt okej att göra det snart, jag menar, imorgon är det ju 1 november. Jag är faktiskt en höst och vintermänniska. Tycker det är mysigt med mörkret. Krypa ihop med någonting varmt att dricka, en filt och en bok/film. Pratade preics med mormor och hon undrade om jag kommer till henne och kokar knäck. Vilken fråga?! Klart jag gör. Jag har gjort det sedan jag var...hm...väääldigt liten, och det är en supermysig tradition. Saknar min mormor massor. Hon betyder väldigt mycket för mig.

Årets julklapp kommer vara ett nytt utseende för min del.

She Wolf är en låt jag hatade i början, nu blir jag helt galen när den spelas på radion. Superbra!

Jag har för övrigt precis upptäckt The Voice (ja, jag är efter.) Alla mina låtar i ipoden går där, mycket bättre än rix iaf.


Nu sitter jag och väntar på att B ska komma hit. Vi ska chilla och smida planer för kvällen. Bara kläder dock, hon har sin boifriend och jag har...hm..ja, vad är det nu jag har. Någonting jag inte vill bli av med iallafall. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 30 augusti 2010 20:32

från och med nu får jag lova att hänvisa envisa läsare till http://matildahelgeson.myshowroom.se/ :) ...

Av Matilda - 30 augusti 2010 19:48

Jag däckade två timmar. det är inte okej! Jag började med en halvtimme och väckning med mobilen. Men det blev två jävla timmar. Men okej, jag är sjuk och har återhämtat mig dåligt. dessutom blir jag trött när jag får pngest ivland. så. Hej jag kommer...

Av Matilda - 29 augusti 2010 20:55


   Darin har räddat livet på mig .9 eller nästan iaf. Men bra musik är det!   GO BJÖRKLUND GO!! ...

Av Matilda - 29 augusti 2010 19:27

har tillbringat helgen hos mormor. kände mig sjuk i torsdags men pallrade mig ändå upp till jobbet på fredagen. efter det har jag mått piss. Men nu börjar det bli bättre. Har i stort sett sovit hela helgen. Så skönt. Inga drömmar, ingenting. Bara sva...

Av Matilda - 24 augusti 2010 16:25

Har jobbat idag och såklart börjar det regna när jag ska cykla hem. Fick jobb imorgon och hela nästa vecka så jag är nöjd :) visst ´är det skönt att vara hemma och hinna träna mkt, men det hjälper inte mitt ha begär. dessvärre blir det skit med min k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards