Alla inlägg under juli 2010

Av Matilda - 9 juli 2010 18:55




Jag gillar låten rätt mycket :) den är skön.


Idag var planen att jag och min lillebror skulle se Shrek 4, men när vi kom till kista galleria var det poliser och brandmän överallt, någon container hade brunnit(brann så det var rök i hela gallerian. Skit också! Tröstshoppade ett par nya hörlurar från skullcandy. Tummen upp för det, dom ska invigas ikväll.


Spenderade kvällen igår hos jakob, han ska till Gotland ikväll. Saknar honom redan.

Av Matilda - 8 juli 2010 09:37

Glömde tillägga att Emma visade upp sin nya assnygga bil. En sprillans opel astra med en sportig touch. Grym!


Annars undrar jag varför det inte går att byta sms signal på min telefon? Eller så gör det det, men jag kan fan inte hitta vart!! Frustrerande.


Det mesta i mitt liv äör för tillfället rätt fustrerande, och det botas bara med motion.

Nu ska jag iallafall åka till stranden och ha det bra.

Av Matilda - 7 juli 2010 19:39

Dagens planer på att bada och sola med emma blev tidigt tillintetgjorda då jag blev inringd till dagis i morse. Men vem vill inte ha cash tänkte jag, samtidigt som jag käkade frukost, borstade tänderna och klädde på mig.

Efter jobbet kom Emma och hämtade mig för an snabb (trodde vi) shoppingrunda i Jakan. Först gjorde vi ett stopp i Bro för att hämta ett papper från hennes mamma och hämta ut min nya telefon (wiiiie). I Jakan köpte jag som inte skulle köpa någonting alls en kjol och ett par trosor sydda av väldigt lite tyg, alltsammans för 40kr. Det tyckte jag kändes ok :)

Målet mer trippen var att hitta ett linne till Emma, en tubtopp. Kom vi hem med någon tubtop? Nej.


NU har jag lekt med min telefon hela kvällen, den är skitbra tror jag :) Dessutom har jag lätt valt coolaste färgen. Nu ska jag ut och springa och sedan blir det fotboll, utan min fotbollsfanatiker visserligen, men man kan inte få allt alltid.

Av Matilda - 6 juli 2010 14:52

Den här skönheten är påväg hem till mig :) skönt att slippa ericsson, förhoppningsvis fungerar den och alla delar sitter kvar på mobilen.

  

Av Matilda - 6 juli 2010 11:30

Nu har jag, efter en timmes promenad innan frukost, läst ut Elsas mode av Sofi Fahrman. Den var riktigt bra! En rekommendation till er som gillar böcker som Djävulen där prada och Sophie Kinsellas Shopaholic-serie. Boken innehåller mycket kändisar och märkeskläder, allt som vi alla vill ha tillgång till ;)

Boken är den första i en kommande triologi, och jag kan knappt vänta tills nästa bok kommer!

  


Av Matilda - 5 juli 2010 21:18

Innan jag dör ska jag köpa en Mulberry Baywater black natural lether :) Så jävla stilren, tidlös och elegant :) Love it!

Sen ska jag ha en BMW och en Blackberry (eller iphone) :)


hur som helst har jag köpt mig en ny telefon idag, en samsung. Jag är så trött på Ericssons skräp att jag ska testa samsung :)


Fick "elsas mode" av pappa idag, det är väääldigt bra, en riktig Matildabok.

Annars har dagen gått till bad, shopping och träning. Saknar B så jag blir tokig.

Av Matilda - 3 juli 2010 18:23

I'll never be the same if we ever meet again;
Won't let you get away if we ever meet again;
This free-fall's got me so (oh), kiss me all night don't ever let me go;
I'll never be the same, if we ever meet again

bla

Av Matilda - 3 juli 2010 10:56

Nu ska jag bege mig till stranden och bara låtsas som om verkligheten inte finns. Ha det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards