Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Matilda - 19 juli 2010 21:02

Sen sist har det inte hänt så fruktansvärt mycket. En vecka i danmark resultetade i viktuppgång  och en underbar dkny-väska. Den är beige och brun och grön och jag älskar den. Det var kärlek vid första ögonkastet.


Jag har inte kommit i på juridik utan står på reserv.


Becca har kommit hem från USA :D<3 Synd om henne såklart som måste överge ett intressant land, men ingen är mer glad än jag för att hon är hemma. Sen fick jag min födelsedagspresent, en mugg från starbucks och jättefina underkläder från Victoria's secret. Jag vill shoppa själv i den affären någon gång :)


Jag har varit konflikträdd hela mitt liv. Jag är hellre arg för mig själv, sväljer och skiter i det istället. Jag är hellre arg bakom ryggen på någon än att konfrontera personen. Jag är dessutom rädd för att prata med dig om det jag tänker på hela tiden, för jag är rädd för vad du ska svara. När det väl är uppe vid ytan, går det varken att glömma eller ta tillbaka. Jag vet bara att jag vill vara med dig, och att du ska tycka att jag är det bästa du har.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards