Alla inlägg under juli 2010

Av Matilda - 1 juli 2010 18:46

Dålig uppdatering några dagar nu. I tisdags satte jag, pappa och lillebror kurs mot småland och släkten på pappas sida. PÅ väg ner stannade vi i Lindköping för lite shopping, jag fyndade en kofta på HM och sedan ett par örhängen. Sedan dess har vi varit här nere. Igår följde jag med Philip och hans kompisar påå bio, vi såg Eclipse. Till min stora lycka var den hundra gånger bättre än tvåan. Dessutom har några blivit sjukt mycket snyggare. Som Rosali i filmen, hon var sjukt mycket snyggare än i dem två tidigare. NU är inte jag så into tjejer på det sättet, men jag kollar gärna och önskar att jag såg ut så.

Idag har vi badat och nu sitter jag nyduschad ute på vernadan och lyssnar på fåglarna som kvittrar och pappa och Ingelas snack ute i köket. Det kanske blir grillkväll senare med Amanda och några okända, men det är oklart.

PÅ det hela taget är det väldigt behagligt, men jag saknar Jakob. Jättemycket. Det var jobbigt igår att se massa kärlek på film och se massor av par.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards