Alla inlägg den 9 november 2009

Av Matilda - 9 november 2009 22:26

Jag har fått d att fladdra till helt av mig själv.

Av Matilda - 9 november 2009 20:47

Kul att jag precis hittade e låt jag letat mig blodig efter ;) Tankar fett med bra musik till min ipod. Känns stabilt.

Jag behöver inte dig

Av Matilda - 9 november 2009 20:23

Jag får ett jävla damputbrott snart. Jag fattar ingenting. Och blir så jävla fustrerad. Men, jag kommer klara mig ur det här mer huvudet högt. Jag tänker fan inte tycka synd om mig själv som vanligt. Nej.

Nu ska jag plugga

SvC

Av Matilda - 9 november 2009 15:13

Jag trodde svenska C skulle vara en utmaning, det här är bara tråkigt. Om någon har ett förslag på aktuellt ämne jag kan skriva en uppsats om får ni gärna tipsa. Obs, jag kommer över min döda kropp skriva om grissjukdomen!

Av Matilda - 9 november 2009 08:27

Sitter i skolan. Har varit här sedan kvart i åtta. Suck. Jag och B bestämmdes oss för att vara ambitiösa och åka bil till skolan. Det var i och för sig skänt. Mindre skönt var det när klockan ringde tio över sex. Jag somnade igår med en lätt känsla av panik, och vaknade med en tung känsla av panik. tiden räcker inte till till det jag vill göra. Jag orkar inte plugga hela jävla tiden. Aja, nu ska jag sluta gnälla. Iallafall på skolan ;)

Ibland är timingen sämst. Varför kan man inte träffa folk utan att dom ska försvinna iväg. Och en sak till. En människa kan uttrycka känslor efter en gång, medans jag ständigt är som ett frågetecken vad g'äller den andra som jag träffat massor av gånger. Suck. Det vill sig helt enkelt inte.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards