Alla inlägg den 17 november 2009

Av Matilda - 17 november 2009 12:16

Kort dag i skolan idag. könt. Det börjar ordna upp sig nu, har nästan för mycket tid till att plugga.

Har käkat lunch, och nu sitter jag i soffan och kollar på the courious case of Benjamin Button. Dock lite långtråkig, så datorn och lite papper om Kina får komplettera mitt fördrivande av tiden. Funderar på att dra ut och träna, men det är sjukt pissigt väder. Jag får väl helt enkelt vara tjock ist. Ska börja träna snart. Ett tag var jag faktiskt riktigt duktig, men nu har det förfallit rejält. Inte bra.


Kursen som jag skulle på i helgen blev inställd. Lite trist eftersom jag faktiskt hade sett fram emot det.

Men men, det finns alltid massa plugg att göra, ord att nöta in och arbeten att skriva. Männiksor at träffa och saker att göra.

Imorgon ska jag dock ta tag i mitt bleka fläsk och sola, för det är iallafall liiite bätre at vara brun ochfet, än blek och fet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards