Alla inlägg den 8 november 2009

Av Matilda - 8 november 2009 21:17

Vill vara hos dig. det skulle göra min kväll.

Kul att jag har massa plugg som jag borde gjort. Varför är jag så laaaat?


Dagens bästa;

"Förpackningen är snygg, men innehållet är något blaskigt".

Av Matilda - 8 november 2009 13:04

Jahopp då var det söndag. Baksmällan har åtgärdats med mat, vatten och ibumetin. Det blev utgång igår, till Metro. Det var inte spec roligt, så jag och E drog hem med sista tpget, efter ett välbehövligt stopp på Burger King. Jag är helt enkelt inte taggad på att träffa massa ytliga, fulla männiksor som jag aldrig kommer träffa igen. suck...jag har blivit tråkig. Men det betyder ingenting. Jag vill omge mig med kärlek, inte lukt av fylla och cigarettrök. Det är kul ibland. Men jag vill ha npgonting äkta, någonting riktigt. Aja.


Idag är det fars dag. Min lilla pappa har fått en skjorta (det är lätt att leta färg när jag har lika ögonfärg som honom (a) ) samt en slips och strumpor. Riktigt fint faktiskt. När jag var yngre var jag en kopia av min pappa. Vi är fortfarande rätt lika (väldigt lika hehe) men jag har fått mer drag av mamma. det är i och för sig rätt skönt att ha lite kvinnliga drag i allafall haha. Men vi har precis likadan näsa, ögonbryn(dock är mina formade nu, men i naturligt tillstånd) samt käkform. Haha. När jag var i stallet en gång (kanske var 12år) och pappa var med var det en kvinna som började asgarva för att vi var så lika. Jag har alltid varit pappas flicka :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards