Alla inlägg den 23 december 2009

Av Matilda - 23 december 2009 23:59

Dagen har ägnats åt städning. Sedan blev det en spontan tripp till den kära hufvudstaden med ytterst trevligt sällskap. Kvällen har spenderats i soffan framför love actually och gladiator. På det hela taget har dagen känts trevlig.


Nu är det julafton, God Jul kära läsare. Julen spenderas för min del i dalarna hos mormor, så ni får skna mig i ett par dagar. Hoppas tomten är snäll i år.



Av Matilda - 23 december 2009 11:11

Jaha, då var det dagen för dopparedagen då. Här hemma städas det för fullt, och ikväll kommer vi klä granen och ha det mysigt.

Det är tur att det inte finns nåon riktig tomte, för då skulle jag vara utan klappar. Jag är inte det minst snäll, tvärtom är jag ganska elak. Gömt bakom en fasad såklart.


Det är lätt att ta människor för givet. Jag har gjort det, och nu får jag mtt straff för det. Jag skulle njutit mer när det var du och jag mot världen. Nu är jag ensam. Jag hatar att bli övergiven av vänner.Men jag antar att det kommer att vara så hela livet. den enda man kan lita på är sig själv.


Utan tillit finns det ingen kärlek, bara besatthet och beroende. Ja, det stämmer nog. rättare sagt, det stämmer perfekt in på vår förhållande, eller vad det nu är för någonting.


Som sagt, 2010 ska bli mitt år. Då ska jag ta tag i mitt liv, och göra som jag vill, inte vad alla andra vill. Då ska jag hålla i trådarna.


Over and out.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards