Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Matilda - 20 mars 2010 18:17

Gaaaaah jag kommer ingentsans. Har pluggar Biologi och affärsjuridik i ett par timmar nu...har inte gjort hälften av det jag borde. Men det hinner jag imorgon. Jag har helt enkelt inte tid att vara bakis! B kommer hit vid 8, då ska vi rulla o hyra en film, the box tror jag, om den finns. Nu ska jag göra sista rycket, ta't lugnt ikväll...tänk på att alkohol slår ut den naturliga tillverkningen av hormonet ADH vilket gör att ni inte känner att ni behöver dricka vatten. ADH styr törstsignalen, detta på att man kissar mer när man dricker alkohol leder till uttorkning. Vill ni lindra baksmällan (och eventuella snesteg på fyllan) håll er till varannan vatten, och drick vatten innan ni somnar imorgon bitti ;) Det är sånt här jag suttit och läst hela dagen haha.

Over and out,

Av Matilda - 20 mars 2010 12:31

Nu har jag bättrat på träningsvärken genom att träna. Min röv är seriöst helt stel. Men skönt som f'n :)

Har precis ätit en kohlydratbefriad lunch och nu måste jag åka till bibloteket och leta böcker till min Historiauppsats.

På to-do listan idag står det;

  • Plugga Biologi inför prov på fredag
  • Plugga Affärsjuridik inför prov
  • Skriva klart svenska C analysen
  • Börja ¨på religionsuppsatsen
  • KOlla miljöpolitik läxan

Det var nog allt. Jippie. Sedan blir det chill med bästaste B ikväll...Resten av helgen blir plugg och träning. E och jag hade planer på att spana studentklänningar, men det tror jag får bli nästa vecka. Måste även komma ihåg att skicka efter pin-kod så att jag kan skicka in högskole-ansökan. Shit, nu är det på riktigt..


Saknar dig redan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards