Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Bara för att du är du

Av Matilda - 30 december 2009 11:43

Jag är så jävla pantad. Jag känner att jag håller på att förstöra för mig själv. Jag är en person som har väldigt svårt att älska. Visst, det finns ett flertal personer som gillar riktigt mycket, men ett fåtal som jag verkligen älskar. Och jag har svårt att handskas med sådana känslor. Jag blir liksom tvärtemot, och skrämmer förmodligen iväg personen i fråga. Men jag försöker verkligen inte vara krävande och gnällig, det gör jag verkligen. Men ibland rinner bägaren över och då är det personerna som står närmst som får ta smällen. Men det är bara för att jag bara vågar vara mig själv runt er, om det är någon tröst.

Jag är förmodligen väldit egoistisk, men det är svårt att vänja sig med att dela med sig av människor man fått ha för sig själv så länge.

Det finns saker som inte går att säga rakt ut. Det blir liksom nte bra, och det blir bara fjantigt. Så det kanske är lättare att bara skriva ner det, och hoppas att persaonen i fråga läser det jag skrivit, och känner sig träffad. För det tror jag nog att hon gör. Jag älskar dig! Jag klarar mig inte utan dig.

 
 
Ingen bild

b

31 december 2009 11:00

jag älskar dig mer än vad du någonsin kan ana. glöm aldrig det. du behöver inte dela med dig, jag kommer alltid att vara din. kroppsligen kanske jag bara inte alltid finns till hands. höhöhö

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 30 augusti 2010 20:32

från och med nu får jag lova att hänvisa envisa läsare till http://matildahelgeson.myshowroom.se/ :) ...

Av Matilda - 30 augusti 2010 19:48

Jag däckade två timmar. det är inte okej! Jag började med en halvtimme och väckning med mobilen. Men det blev två jävla timmar. Men okej, jag är sjuk och har återhämtat mig dåligt. dessutom blir jag trött när jag får pngest ivland. så. Hej jag kommer...

Av Matilda - 29 augusti 2010 20:55


   Darin har räddat livet på mig .9 eller nästan iaf. Men bra musik är det!   GO BJÖRKLUND GO!! ...

Av Matilda - 29 augusti 2010 19:27

har tillbringat helgen hos mormor. kände mig sjuk i torsdags men pallrade mig ändå upp till jobbet på fredagen. efter det har jag mått piss. Men nu börjar det bli bättre. Har i stort sett sovit hela helgen. Så skönt. Inga drömmar, ingenting. Bara sva...

Av Matilda - 24 augusti 2010 16:25

Har jobbat idag och såklart börjar det regna när jag ska cykla hem. Fick jobb imorgon och hela nästa vecka så jag är nöjd :) visst ´är det skönt att vara hemma och hinna träna mkt, men det hjälper inte mitt ha begär. dessvärre blir det skit med min k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards