Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Bloggelibloggblogg

Av Matilda - 30 december 2009 12:09

Jag är ett stor fan av att läsa bloggar, men på senare tid har det rent ut sagt ått utanför. Jag behöver hitta nya, faktiskt läsvärda bloggar som inte handlar om massa människor med mentala problem. Jag säger inte att jag är ett dugg bättre, men det skiter jag i. Dessutom, jag som redan har kraftiga känslomässiga berg-och-dalbanor måste ju inte läsa om andra människor som mår dåligt, eller som har sin blogg för att ljuga och tydligen njuter av att vara hatade av sina läsare.

 
 
Jenny-Blue

Jenny-Blue

30 december 2009 12:33

Ja.. jag håller med dig.
Alla har vi det tråkigt ibland.. och visst måste man få skriva av sig.. men inte hela tiden.

Jag vill inte påstå att min blogg innehåller en massa livsviktig information.. men en del ljusglimtar dyker upp lite då och då.. Och ibland blir det riktigt roligt..
(som morgonen då jag upptäckte att min älsta grabb hade matat fiskarna alldeles själv.. och jag fick rycka in som akutveterinär)

Jag är en relativt vanlig person, sambo, mamma till två pojkar och hundägare.. som älskar att skriva. Har skrivit dagbok sedan jag gick i tredje klass och för lite mer än ett år sedan har jag varit bloggare..

Jag skaffade min blogg, först och främst för att lära mig och för att hänga med i utvecklingen.. men med tiden har jag blivit något av lite beroende.

- Inget speciellt, men heller inte som alla andra..
Så om du vill är du välkommen in till mig:
Jenny Blue - i Vardagens Alla Färger.

God Fortsättning!
& Lycka till i Ditt sökande efter läsvärda bloggar! :)

http://jenny-blue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 30 augusti 2010 20:32

från och med nu får jag lova att hänvisa envisa läsare till http://matildahelgeson.myshowroom.se/ :) ...

Av Matilda - 30 augusti 2010 19:48

Jag däckade två timmar. det är inte okej! Jag började med en halvtimme och väckning med mobilen. Men det blev två jävla timmar. Men okej, jag är sjuk och har återhämtat mig dåligt. dessutom blir jag trött när jag får pngest ivland. så. Hej jag kommer...

Av Matilda - 29 augusti 2010 20:55


   Darin har räddat livet på mig .9 eller nästan iaf. Men bra musik är det!   GO BJÖRKLUND GO!! ...

Av Matilda - 29 augusti 2010 19:27

har tillbringat helgen hos mormor. kände mig sjuk i torsdags men pallrade mig ändå upp till jobbet på fredagen. efter det har jag mått piss. Men nu börjar det bli bättre. Har i stort sett sovit hela helgen. Så skönt. Inga drömmar, ingenting. Bara sva...

Av Matilda - 24 augusti 2010 16:25

Har jobbat idag och såklart börjar det regna när jag ska cykla hem. Fick jobb imorgon och hela nästa vecka så jag är nöjd :) visst ´är det skönt att vara hemma och hinna träna mkt, men det hjälper inte mitt ha begär. dessvärre blir det skit med min k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards