Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Matilda - 23 maj 2010 16:11

Jaha då har ännu en helg i princip passerat. Det var varit full rulle hela tiden.

Lördagen blev iallafall väldigt lyckad. Åkte hem från Jakob mitt på dagen och fixade mig lite. Sen åkte jag tillbaka och käkade med hans familj och lite släkt. Det var apfint väder. Sedan drog jag hem och tog det lugnt tills kvällningen. Då var det bara att dra på sig lite fina kläder och dra hem till Nike, där grabbarna grus befann sig sedan x antal timmar att dömma av alla tomburkar och flaskor ;). Vid nio bar det av i taxi till Jossans lägenhet i Kungsängen. Där var det lite mer dricka och fler droppade in. Sedan gick vi ner till Sportbaren och tillbrngade kvällen i öltältet. När vi tröttnade drog vi till Nike igen där jag somnade medan dom grillade korv. Jakob och jag drog hem till honom (vi gick över åkern, jag ramlade i ett dike och mina skor är förstörda) och jag somnade i Jakobs famn.


Idag har jag dömt en match i spöregn. Nu ska jag plugga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards