Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Matilda - 27 maj 2010 19:13

Så, då har jag en redovisning imorgon, sen är spanska 5 klar. Sedn är det bara en inlämningsuppgift (som jag egentligen inte behöver göra) som ska in innan måndag. Det börjar ta sig gott folk.

För övrigt så planeras det för mottagning här hemma för fulla muggar. Stol och bord ska hämtas, det ska städas, lagas mat och piffas till. Mamma och jag ska dra en tripp till ikea för att fixa lakan, plasttallrikar osv. Dock har hon lyckats låna til sig massa champangeglas :D det går an att äta p plast, men bestick och glas måste vara äkta ;)

Igår provade jag jag studentklänning och skor och mössa. Allt är fint, fast inte på mig. Men det orkar jag inte tänka på nu.


Annars ser jag fram emot min och beccas lördag med kladdkaka, jordgubbar oc grädde som hon lovat mig ;) sen har hon tom. gått med p att se någon sliskig kärleksfilm, hon är bäst :)

Sen längtar jag efter jakob också. Det gör jag för det mesta så fort jag lämnat honom. Tur att han längtar efter mig också :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards