Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Måndag igen

Av Matilda - 31 maj 2010 11:21

Jag har haft en ganska bra helg. Fredagen inleddes med besök av mormor och moster, och vid tio drog jag till jakob som slutat jobba då.

På Lördagen var jag och pappa i stinsen för att leta reda på kläder till honom till studenten. Det blev nog ganska bra, för ärligt talat, bara han ser något så när ut så skiter jag i vilket, det är min dag och min outfit är det viktigaste ;) På kvällen drog jag och slappade hos Becca tills hon tröttnade på mig och drog till Fredrik :P

Då tillbringade jag lite tid hos Jakob. Söndagen var tillägnad mor så jag hade lite finurligt köpt biljetter till Sex and the City 2 (med pappas kort ofc haha) så vi käkade lite i kista innan, jag klippte mig (frisöern gick nästan ner i spagat för att min hårfärg var så fin och för att jag fixat det själv. Det roligaste han frågade vilken färg det var, jag hummade lite och ryckte på axlarna. Kände inte för att dra mina tio misslyckade hårfärgningar) sedan gick jag på jakt efter en kofta (enligt senaste rapporten ska det vara 9 grader på min student) och lite underkläder som funkar under klänningen. Det var väl ungefär den dagen. Sen drog jag och spenderade det sista av helgen hemma hos jakob :)


Nu ska jag snart ha min sista affärsjuridik. Dessutom har jag köpt biljett till slutskivan...det närmar sig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 30 augusti 2010 20:32

från och med nu får jag lova att hänvisa envisa läsare till http://matildahelgeson.myshowroom.se/ :) ...

Av Matilda - 30 augusti 2010 19:48

Jag däckade två timmar. det är inte okej! Jag började med en halvtimme och väckning med mobilen. Men det blev två jävla timmar. Men okej, jag är sjuk och har återhämtat mig dåligt. dessutom blir jag trött när jag får pngest ivland. så. Hej jag kommer...

Av Matilda - 29 augusti 2010 20:55


   Darin har räddat livet på mig .9 eller nästan iaf. Men bra musik är det!   GO BJÖRKLUND GO!! ...

Av Matilda - 29 augusti 2010 19:27

har tillbringat helgen hos mormor. kände mig sjuk i torsdags men pallrade mig ändå upp till jobbet på fredagen. efter det har jag mått piss. Men nu börjar det bli bättre. Har i stort sett sovit hela helgen. Så skönt. Inga drömmar, ingenting. Bara sva...

Av Matilda - 24 augusti 2010 16:25

Har jobbat idag och såklart börjar det regna när jag ska cykla hem. Fick jobb imorgon och hela nästa vecka så jag är nöjd :) visst ´är det skönt att vara hemma och hinna träna mkt, men det hjälper inte mitt ha begär. dessvärre blir det skit med min k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards