Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Matilda - 6 juni 2010 16:00

Det är underbart underbart väder idag :) Jag såg en prognos om att det skulle regna idag, ibland lyckas SMHI ha fel åt rätt håll ;)


Har varit och dömt vårens sista match. För er som inte hänger med i händelseutvecklingen så har jag utbildats till ungdoms domare och har dömt tre hemmamatcher för Håbro IF. Första matchen var det molnigt, andra matchen SPÖregnade det och den här gången kunde jag jobba på brännan. Dock fick jag lov att vara iklädd en svart långärmad tröja vilket inte var optimalt i den här värmen. Men vem klagar? Fejset blir ju brunt iaf..

Av Matilda - 6 juni 2010 11:28

Ska snart bege mig tillbaka ut i solen efter en snabb uppdatering. Har sovit cirkus 10 timmar utan att vakna, så nu är jag tillbaka igen. Fötterna gör dock fortfarande lite ont efter fredagsnatten :) Hela mitt rum luktar av rosor eftersom jag dels hängt upp dem som var i snöre och resterande buketter är satta i en vas. I hela rummet hänger nallar och på min lilla whiteboardtavla sitter alla gratulationskort. På skrivbordet ligger presenterna och askarna och min ölfläckiga mössa. Datorn är försett med ungefär tusen bilder från min stora dag. Dagen D.

Snart börjar jag inse att jag klarade 3 år. Snart börjar jag förstå att jag inte kommer att återvända till UBG i höst. Det är stort. Och svårt att ta in.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards