Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Matilda - 15 juni 2010 18:19

10 frågor om sex och kärlek
är du singel ? Ligger någonstans mellan singel och inte singel :)

haft något seriöst förhållande förut ? Nej

haft sex ? Kan ha förekommit ;) haha. Yes

varit gravid ? NEJ

tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Attraktion ja, kärlek nej.

kärlek eller sex ? Kärlek

har du varit riktigt kär i någon ? en person hittills

finns det någon för dig just nu ? ja

hur många gånger har du haft sex ? Jag är inte en person som har behov av att hålla koll på sånt.

10 frågor om dig själv
fullständiga namn ? Hanna Matilda Elisabeth Helgesson
när fyller du år ? på lördag :)

några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? Tre hål i öronen
vad har du på dig just nu ? Svarta mjukisar och kiss-tröja

vilken årstid är bäst ? Våren om den är fin

hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? Att vakna upp och ha någonting att se fram emot.

vad tycker du mest om hos dig själv ? Att jag är amibiös och vet vad jag vill.

vad är du bra på ? Jag är fruktansvärt strukturerad för det mesta

vem älskar du mest på denna jord ? min familj, ch några till som jag hoppas vet om det <3
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? Jag sover helst med Jakob.

10 frågor om din familj
vem står dig närmast ? Mamma, i min familj

har du bra kontakt med båda dina föräldrar ?  Yes, dock tenderar jag att berätta mer för mamma än pappa om mitt privatliv.

vem är farligast i din familj ? Jag har turen att omge mig av väldigt ofarliga människor
vem ser roligast ut i din familj ? Jag

har ni några djur ? katt

vem är coolast ? min 5-åriga lillebror

vem har du mest gemensamt med ? jag är mest lik pappa till sättet och utseendet

vem står för underhållningen ? Mina yngre bröder
vem sover du oftast med ? ??

roligaste kvällen med familjemedlem ? gör generellt sett mer saker med min  mamma, och vi har nästan alltid världigt roligt :)


Av Matilda - 15 juni 2010 10:48

För att undvika att dö i förtid av bukfettma, hjärtattack eller diabetes har jag inlett morgonen med en timmes promenad. Nu sitter jag framför datorn och njuter av spotify och en smoothie. Den innehåller en banan, lite ögonmåttd lågkalorieyoghurt, frysta bär och lite havregryn. Mums! Nu ska jag ta tag i min kropp på riktigt. Iallafall en vecka. På lördag blir jag nitton bast :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards