Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Matilda - 14 juni 2010 16:24

Jag och Emma bestämde oss för att lätta på trycket i plånboken lite, så hon hämtade upp mig och sen susade vi vidare till Kista. För att undvika sura miner försåg vi Emma med mat först (jag hade precis käkat frukost) och sedan började vi på Indiska där jag snabbt nappade åt mig en ENORM kopp som jag spanat på. Jag bara måste ha den! Den rymmer typ en liter, och sen är det jättefin. Perfekt till te eller yoghurt (jag har en idé om att yoghurt är godast i glas eller mugg). Inne på någon liten affär hittade Emma en plånbok och jag en apcool väska (chanel-inspirerad) men vi sket i det. Sedan tillbringade vi typ 20min inte på smycka dregglandes över tomas sabo montern. Jag kunde dock inte bestämma mig om jag skulle ha drinken, skon, champangeflaskan eller ett litet silverhjärta så vi traskade vidare. Inne på Monki hittade jag en cool zebrainspirerad kjol som jag inte kunde motstå. Nästa shoppingställe där vi faktiskt handlade något var HM. Där, efter att hoppet nästan lämnat mig hittade jag den. Kavalejn med stort K. Jättefin :) Den är lite större i modellen och beige. Ville ha en lite mer figursydd mörkgrå sak men den är inte lika fin till klänning (så den ska jag köpa senare). Emma plockade på sig lite saker också, däribland världens fynd i form av en penn-kjol typ på rea. Synd att jag inte såg den först ;) haha. Sedan hittade vi lite fint på gina (trodde jag växt ifrån den affären;)) Jag ville ha två kjolar och en klänning. Men det hoppas jag dyker upp på rean sen, så det fick vänta. Mycket nöjda var vi hemma här vid tvåtiden och bara chillade lite. Sen hon åkte har jag städat garderoben och mina badrumslådor.

Jag har ungefär en miljon småp förpackn ingar med inpackning som man får när man färgar håret. Någon som vill ha?

Kondomer har jag också ett ordentligt förådd av (ungdomsmottagningen). Någon som i behov av det som inte är monogam? ;)


Snart kommer bästaste bästa B hit. Vi ska köra en tidig filmstund eftersom hon ska skjutsa folk till arlanda vid tiotiden. Tur, nu slipper jag fundera över att jag borde tränat ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards