Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Matilda - 1 januari 2010 16:23

Då var äntligen nyåröver för den här gången. Natten var helt ok, och bättre blev den efter ett halv glas captain morgan. Telefonnätet packade ihop runt tolvslaget, vilket var ganska skönt. Dock lyckades jag ringa olämpliga personer, men det är inte en chans att folket jag pratade med skulle kunna missänka att jag var nykter, så jag har någonting att skylla på helt klart.


Än så länge hr jag inte gjort mycket år 2010. Jag har druckit tre liter treo för att ens känna mig som en människa. Sedan har jag legat i sängen hela dagen, men jag har bestämt mig för att det är okej, såhär dagen efter nyår.


Sen kommer det till det här med nyårslöften.

- Träna minst 3ggr i veckan

- Gå ner 5kg

- Skaffa ett jobb

- Sluta tycka synd om mig själv och istället göra någonting åt det.

- Minimera mitt sockerintag till helger, till att börja med.


2010 kommer bjuda på massor av trevliga saker. The thing of the year kommer vara studenten 4 juni. Blandade känslor där. Sedan kommer sista delen av våren förgyllas med lite studentskivor och liknande saker. Det här kan bli bra. Tror jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards