Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Matilda - 9 januari 2010 19:54

I väntan på filmen flickan med pärlörhängen kollar jag på packat och klart. Det sades precis jätteroliga saker. Det är Pablo Roberto som iakttar kinesiska turisetr som besöker Sverige. Tydligen(?!) så är det Vasaskeppet i Sthlm som drar mest turister. Med det meas alltså att det populäraste aktaktionen sverige har att erbjuda på samma gång är en av Sveriges största tabbar? Det tkr jag är underhållning på riktigt ;) Jag menar, skeppet flöt i ungefär 15min, och det är någonting att visa upp? haha

Av Matilda - 9 januari 2010 19:00

Den här låten, tillsammans med Fibes oh fibes - lovechild och Pink- i don't belive you går varma i min ipod. Jag älskar musik, det är terapi.

Rythmen i den här låten är suverän :) Alla med minsta gnutta rytm i blodet måste gå igång på den här låten. Jag önskar att jag inte slutade på dans när jag var liten.

Av Matilda - 9 januari 2010 18:04

Jag har inhandlat en übersnygg ring. Jag är inne i en stora-guld-ringar-period. Helst ska ringarna sitta på pekfingret, det är hett. Annars har dagens shopping inte gett mycket. Provade en klänning, men nja...jag vet inte. Nej, det blev ingen. Anledningen tillin shoppingsvacka är att jag vet att jag borde spara. Dessutom har jag bestämt mig för att inte inhandla nya saker förens jag har den kroppen jag vill.

Av Matilda - 9 januari 2010 11:37

Jag har precis läst ut boken som jag ska ha prov på på tisdag. Jag är alltså hela två dagar före ;) det tar sig gott folk, det tar sig...

Brott och straff, hm..mjo det var gabska fascinerade. Och eftersom jag läser väldigt mycket, och den är en av världens mest kända romaner så känns det mycket bra :) Nu ska jag koncentrera mig på att läsa vad jag vill. Nästa bok blir en av Herta Müller. Som jag fick i julklapp.

Idag händer inte myclet tror jag. Möjligtvis bio ikväll. Imorgon ska jag träna, plugga, och åka till kungsängen. Sedan måste jag förbereda lite för skolan, plocka iodning nycklar papper osv. Jag längtar faktiskt lite lite (a) Jag är knäpp, detta kommer förmodligen hålla i sig genom måndagen, efter det vill jag ingenting hellre än att ha lov igen haha. Men det händer lite roligt nästa vecka också. Jag ska provjobba på onsdag, så det ska bli spännande. Ska även kolla runt och söka fler jobb, det är ju sommar snart. STUDENTEN :D


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards