Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Matilda - 12 januari 2010 19:44

Jag har varit duktig idag. Jag kom ihåg att ändra och skicka min svC uppsats till E, hon ska opponera på min och jag ska opponera på hennes.

Jag har varit grym på min svB lektion där vi diskuterade boken Brott och straff. MVG Katshiiiiiing.

JAg har hunnit bryta ihop över mitt matte D-projekt, tagit mig samman och gjort klart skiten. Den är numera klar, skriven på datorn och ivägskickad till urkund. Fastän det inte behövdes skickas förens imorgon.

Jag har hämtat ett par skidbyxor hos B, behöver dom imorgon när jag ska leka med massa barn i snön.

På det hela taget....en bra dag.

Imorgon är jag ledig (har bara matte på onsdagar, och det är redovisningar som inte jag ska vara med på) så jag har lite saker att utföra. Först jobb, sedan blir det nog en tripp till skolan för att skriva ut lite saker. Funderar på att dra en sväng och sola, men det får vi se. Plus i kansten är att jag ska gå både till och från jobbet (totalt 1h promenad) vilket är bra.

Träningen går lite si och så just nu. Dels beror det på att det är obehagligt att träna utomhus när temperaturen pendlar mellan -10 och -20 grader. Sedan har träningen i Kungsängen inte börjat ännu (fick träningskort i julklapp). Men det kommer.

Maten har blivit lite bättre. Försöker ääta så lite kolhydrater och bröd som möjligt. går bra i skolan där det brukar finnas keso. Svårare påkvällen när jag är skithungrig när jag kommer hem. Tv tittande gör att godissuget ökar. Men jag råkade se mig själv i spegeln lite extra idag, och det motiverade mig att sluta äta. Typ.

Nu blir det tvtittande under en filt i soffan, och tidigt i säng.

Over and out.

Av Matilda - 12 januari 2010 10:22

Krånglet med mitt schema gör mig helt matt. Det går aldrig att få ett rakt ja eller nej i frågan om vilka kurser jag får läsa osv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards