Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Matilda - 8 januari 2010 20:31

ÄR MATTIAS 28 ÅR???? Jag personligen hade chansat på typ 23 ;) stackarn, snacka om att vara född med ett babyfejs. Han beter sig dessutom som en blyg 5åring. Usch, jag är inget fan.


Han är rätt snygg ;)

Av Matilda - 8 januari 2010 20:06

Jag har hamnat framför Let's dance och har till min stora fassa upptäckt att årets säsong kommer att bli outhärderlig.

Jag vet inte varför, men jag HATAR molly sanden. Fömodligen för att hon är så äckligt präktig och lilgammal. Och ser ut som en kärring.

Den enda jag inte mår illa av är...typ.. Elin Kling. Förmodligen kommer hon att vara sämst. Willy är....urk.

Mattias är ett skämt.

Stefan Sauk är ju iallafall rolig. Ibland.

Elin Kling är den enda personen som jag inte får kväljningar av. Förmodligen kommer väl hon vara sämst bara för det.

Tony Irving har gjort en lyckad make-over i år tycker jag nog faktiskt :)

VAD HAR JESSICA ALMENÄS PÅ SIG?????? Hon borde nomineras till tv4's sämst klädda programledare. Eller så är det Let's dance staylisten som bestämmer vad programledarna ska ha på sig (de kvinnliga) som borde skjutas. Det ser alltid förjävlig ut. Hon ser förjävlig ut!!!!!!!! KOlla färgen liksom, och modellen. Jag dör.


Jaja, jag får återkomma, nu ska jag försöka kolla utan att spy.

Enjoy ;)

Av Matilda - 8 januari 2010 15:43

Jag håller på att uppdatera min ipod,därav ett par musikinlägg/tips.

Damen ovan är visserligen grym osv, men hennes musikprestationer är minst sagt upp och ner. Viisa låtar är super, andra går inte ens att lyssna på. Den här låten är ett exempel på låtar som gör henne till stjärna.



Den här däremot är inte särskilt bra, men budskapet och videon är grym. Dock kan jag inte lyssna på den utan att se musikvideon.


Men typ sober av Pink är vedervärdig, medan u+ur hand är bra. Som sagt, det går upp och ner för fröken.

Av Matilda - 8 januari 2010 15:10

Den här låten ger mig gåshud :) Den går non-stop i spotify och i ipoden.



Av Matilda - 8 januari 2010 11:11

Jag tränade igår, och idag har jag grym träningvärk, främst i ryggen och skuldror.Det är superduper skönt :) Nu börjar det likna något. Nu ska bara godissuget bort också :)


Jag har blivit en sjusovare. Det gör ont att gå upp före nio. Inte bra alls. Imorgon ska jag gå upp åtta har jag bestämt. Bara för att. Jag hatar att sova länge på morgonen, eller alltså ibland är det skönt, men inte i längden. Jag blir bara ännu tröttare. Jag har iallafall städat och dammat hela huset+ städat toaletterna. Nu har jag en liten paus för att kolla på top model 5, sedan blir det dammsugning och kanske skurning av golv, sedan oaus och bonde söker fru. Jag är ett stort fan av att planera min dag exakt, det gör mig lugn. Fast då får jag istället ångest när det inte går som jag vill ;)

Idag är det fredag, skönt. Fast på lovet ger inte fredagar samma lugn som när det 'är skola. Men det är bättre än ingenting :) Planer för helgen...blir kanske bio, och lite mys hoppas jag. Sedan måste jag plugga lite. Kunde inte sova inatt för att jag hade så sjukt ont i magen. Presitationsångest, och panik för framiden, pengar, jobb, utbildning osv.


Det är en jättefjantg film på fyran. Fast lite gullig ändå.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards