Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Matilda - 7 augusti 2010 08:52

Gårdagens kväll blev väldigt lyckad. JAg drog till carro vid sextiden och lyckades orientera mig hem till hennes nya lägenhet (jaja, hon har bott där i ett år) och efter lite inspektion och uppdatering drog vi ner till ICA för att inhandla tacos. Sedan skulle vi ha en film (vi upptäckte att ingen av oss sett snabba cash) men det var tydligen helt omöjligt. På ICA var den uthyrd och på konsum fungerade den tydligen inte blev vi informerade om av en minst sagt sliskig kille i kassan. Det fick bli en kärleksfilm ist (heey, vi fick den gratis) och sedan bar det av hem igen. Vi satt och käkade på Carros balkong, hon har skitfin utsikt från 6e våningen. Planen var att vi skulle baka kladdkaka och ha glass till efterrätt, men efter två stooora potioner tacos blev det matkoma i soffan ist.

Filmen var sådär, och hade jag kommit ihåg vad den hette hade jag inte rekommenderat den. Sedan kollade vi lite tv/snackade/stalkade folk på facebook.


Vid tolv drog jag hem och möttes av helgens event i kungsängen när jag skulle upp på motorvägen. Det var bilar och folk överallt. I min enfald trodde jag att det hänt en olycka med eftersom det inte fanns en enda polisbil så körde jag lite närmare. Tror ni jag dog lite när det visade sig att det var bilrace i kungsängen? Jag är för gammal för sånt, eller jag har aldrig varit ung nog att uppskatta något som jag tycker är...nej jag vet inte vad jag tycker. Jag trodde bara man gjorde sånt ute på landet, eller ja kungsängen är ju typ landet, relativt sett. Jaja, jag vände och åkte hem till min säng.


Morgonens planer var en långpromenad, men eftersom mina fötter är täckta med skavsår gav jag mig själv ledigt. Mina muskler var slitna igår, så jag ska ägna dagen åt att städa istället. Kvällen är osäker. HAr många förslag, men det slutar förmodligen med att jag sitter ensam hemma, vilket är frestande. Lite iallafall.

   Jag kan inte fatta att jag inte ska tillbaka till UBG i höst.     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards