Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Matilda - 18 augusti 2010 21:05

igårkväll var underbar. Och hemsk på samma gång. Men mest underbar. Lite energi att orka upp på morgonen.


Idag har varit lång, men gått fort. JObbade 8-18.00 Riktigt långpass, men det gick förvånansvärt fort. Men när det är mycket barn blir det så. Mellis var helt galet. Vi for fram och tillbaka och hann knappt sitta ner. Sedan kom jag hem, slängde i mig mat och drog och tränade.


Nu dricker jag te och lyssnar på skön musik på spoty. Ronan Keating är underbar :) och boyzone. Det roliga är att jag inte lyssnade på pojkband när jag var liten (och dom var inne haha), det har kommit nu. Kanske för att jag fattar vad dom sjunger om. Eller så har jag blivit mesig på äldre dar :)


Har haft sjukt ont i magen, hatar mens!

Av Matilda - 18 augusti 2010 20:22

I can’t believe what you said to me
Last night when we were alone
You threw your hands up
Baby you gave up, you gave up

I can’t believe how you looked at me
With your James Dean glossy eyes
In your tight jeans with your long hair
And your cigarette stained lies

Could we fix you if you broke?
And is your punch line just a joke?

I’ll never talk again
Oh boy you’ve left me speechless
You’ve left me speechless, so speechless

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards