Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Matilda - 15 augusti 2010 17:25

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: mamma
SMS: till Becca
Sång du lyssnade på: Cuando-Tom Pulse
Gången du grät: Hahaha, jag har gråtit i tre veckor typ

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Haha, dejtat är väl att ta i. FAllit för? ja

Har någon varit otrogen mot dig: Inte som jag vet om
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person:Ja

Varit deprimerad:haha
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, vid min första prao på Lejondal somnade jag vid köksbordet

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Många :)
Fått ditt hjärta krossat: Hahahaha ja
Skrattat så att du har börjat gråta: Det är min bästa gren :)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner; Nja, jag har fått en hint om vilka som finns där.

Fått reda på att någon har pratat om dig: ja
Kysst en kompis: njaej

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Använder inte msn
Hur många barn vill du ha: det kommer, det kommer.

Har du några husdjur: En katt
Vill du ändra ditt namn: nja nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var på Viktoria och Daniels bröllop ;) sen den roligaste utekvällen någonsin
Vilken tid vaknade du idag: halv nio
Vad gjorde du igår runt midnatt: Satc

Någonting som du längtar till:
Senaste gången du träffade din pappa: fem minuter sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: mitt civilstånd

Vad lyssnar du på just nu: DAtorn som surrar
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nej
Vad gör dig irriterad just nu: Jag är mest fustrerad
Vad är ditt namn: Matilda
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: twin
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: broskolan
Gymnasie: UBG
Högskola: -
Hårfärg: Blondin
Långt eller kort: mellan
Längd:168cm

Vad gillar du gällande dig själv: mina ögon
Piercings: nej
Tatueringar:nej
Höger eller vänster: högerhänt

DIN FÖRSTA:
Operation: inte ännu
Piercing: -
Tatuering: kanske kanske
Bästa vän: Becca
Sporten du spelade: fotboll
Husdjur: katt
Vaccination du minns: Svinis!
Konsert: Brittan
Förälskelse: Jakob
Alkohol du drack: HTB open...mycket blev det

JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Är du på väg att: ingenting
Lyssnar du på: inget
Väntar du på: mat och träning

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: JA
Karriär i åtanke: Åklagare

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Svårt.
Kortare eller längre: längre än mig iaf
Romantisk eller spontan: spontan
Snygg mage eller snygga armar: mage
Tatueringar eller piercingar: tatueringar
Känslig eller inte: känslig
Ragg eller förhållande:förhållande

Bråkstake eller tveksam: bråkstake

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: mjo
Tappat glasögon eller linser: jag har prima syn
Haft sex på första dejten:nej

Krossat någons hjärta: det vet jag inte
Har du blivit arresterad: not my style
Dissat någon: ja kan man nog säga
Gillat din killkompis (mer än som vän):Jag såg aldrig honom som en vän, men pratade mycket innan det blev seriösare

TROR DU PÅ:
Dig själv: När jag tar tag i saker så..
Mirakel: nej
Kärlek vid första ögonkastet: Intresse möjligtvis.

Himlen: nej
Tomten: nej, haha
Att kyssas på första dejten: Yes :)
Änglar: nej

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: HAHAHAH

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, annars kan man ju lika gärna lägga ner allt
Vad kan du verkligen inte leva utan: Familjen. Vänner.
Vad vet inte så många om dig?: Det finns en anledning till att dom inte vet så..:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards