Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Matilda - 11 augusti 2010 21:19

Jaha då måste jag ta tillbaka det jag skrev tidigare igen. Lasagnen blev skitgod. Dock lite för mycket kolhydrater och för lite protein.


Var med mamma och sprang I form loppet inne i Sumpan. Inte roligt, gick skit och tiden var också skit. Men allt är bättre än att ligga i soffan hemma. Måste dock ta tag i min kropp. För er som inte sett mig..hm...hur ska jag förklara? Allt under naveln går fetbort. Breda höfter, för mkt rumpa och feta lår. Jag mår illa när jag skriver det :P Och allt jag gör tränar ben mest. Jag vill inte träna upp, jag vill bryta ner. I mitt nästa liv ska jag bli en smal lång blondin. Hade varit bättre och lättare utgångsläge...BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Av Matilda - 11 augusti 2010 15:12

Tar tillbaka det jag tidigare skrev. Jag kan absolut inte laga mat. Har precis försökt göra en lasagne...hm..eller så är det bara fel på min uppskattningsförmåga, jag gjorde nämnligen alldeles för lite köttfärs. Är det ok att bjuda sin familj på mat och inte äta den själv?

Av Matilda - 11 augusti 2010 13:49

Fick ett ryck och bestämde mig för att ta mig ur min jag-gör-ingenting-koma och städade lite, dvs fuskstädning (= du städar bara såpass att det ser ut som om hemmet är väldigt rent. Det innebär släng in alla saker i skåp och lådor, dammsug och torka på allmänna platser som kök, hall och mitt rum). Jag skulle bli en prima hemmafru. Synd att vi inte lever på 50-talet, då skulle jag slippa allt vad skol- och utbildningsångest heter.

   Ja, jag tror jag ska byta min mjukisbyxor och vara lite snygg när jag städar. Typ inhandla denna fina skapelse?

  

Men 50-talet hade snyggast mode av alla tiotal innan 2000-talet. 70-talet var HEMSKT, och 80-talet är häftigt på maskerad. Nej, 50-talet it is :) Kanske ska kolla in serien Mad Men?


Av Matilda - 11 augusti 2010 11:34

  

Om det är någons garderob jag skulle vilja ha rakt upp och ner är det Gossip girl karaktären Blair Waldorfs. Så sjukt grymma outfits hela tiden. Alla i GG har grymma stilar, en eloge och hatten av för stylisten.

Jag önskar att någon vänlig själv ville köpa alla tre säsonger till mig. Love it!

Bilden har jag snott från posh24.


Jag vet fortfarande inte hur jag ska klippa håret.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards