Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Matilda - 5 februari 2010 21:08

Jag är väldigt glad över att jag är väldigt när mina föräldrar. Visserligen bråkar vi titt som tätt, men så är det när man älskar varandra. Pappa och jag diskuterar saker, och mamma är som en kompis.

Just nu sitter vi i soffan med varsitt glas vin och kollar på let's dance.

Jag är dunderkär i EMD-mattias. Sjukt snyg, och ödmjuk! Och jag smälte när han beskrev sig som pojken som stod och drack saft på discot och inte fick dansa med dom coola tjejerna när han var liten.

Mamma har en liten crush på Stefan Sauk. Och han är faktiskt ganska välbevarad haha. Och trevlig. Verkar det som iallafall.


Under kvällen har jag hunnit fixa frillan också, eller bara färgen. Snyggt blev det. Ska klippa lite imorgon. SAmt införskaffa lite nytt lack till naglarna. Svart ska det vara. Och sen vill jag gäääärna skaffa lite snygga örhängen. Jag gillar kontrasten mellan coolt, stiligt och sött. Det är väl typ den stilen jag eftersträvar. Tänk Blair i Gossi girl så har ni en bild av min drömstil ;)

Av Matilda - 5 februari 2010 13:01

Jag har en städpaus. Ska dra tillbaka till skolan vid halv tre och ha en lektion. Sen blir det lite plugg efter skolan tills mamma kmmer och hmtar mig. Vi ska dra oh införskaffa gifter att ändra hrfärg med. För mig blir det kastanj igen. KOmmer bli skitsnyggt. Jag trivs mkt bättre i mörk än ljust hår. Mitt ansikte klommer mer tillrätta i mörkt :)


Facebook är en rolig sida. Egentligen väldigt onödig, men det är kul när gamla vänner kan hitta varandra. Som idag blev jag vän med O, och henne har jag inte sett på...10år? Shit gott folk, jag börjar blir gammal när jag kan berätta om någonting som händ för ett helt decennium tillbaka, som jag har egna minnen ifrån.


Owl city med fireflies är ruskigt bra. JAg dör lite varje gång jag hör den.  Den går just nu på repeat.


Iimorgon kommer min babe hem från amerikat :D äntligen, hon har varit minst sagt saknad.

Imorgon blir det prinsessan oc grodan me lillebror. JAg och B ha skyhöga förväntningar på disneys senaste skapese. De klipp jagsett tyer på att den får mer än godkännt ;)


Träning går bra, och mat går framåt. JAg har ftt tillbak fokus från en tids störande objekt. Men nu är jag tillbaka på rätt spår :) Pojkvänner är till för att förstöra. Det är de enda som kommer ut. Visst, det 'är kul at vara kär, men helt seriöst. Ju mer man gillar n perso, dsto mer kommer du i lutändan att bli sårad. Visst, ni kanske lever lycklig resten av livet. Men nejtack, jag står hellre över. Jag tänker inte lägga min lycka i någon annans händer :)


Over and out, time to dammsuga klart, äta och dra till skolan.

Ovido - Quiz & Flashcards