Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Matilda - 8 februari 2010 14:40

Skoldagen är snart över. Bara en lektion kvar. Sedan blir det gas hem till top model, sedan stenhårt plugg till nio då det är fri lek resterande tid av kvällen. Imorgon ska jag jobba.

Fick en mkt väldoftande parfym av E från Victoria's secret. ME LIKE :D

Skönt att hon är där hon ska vara, hemma i Sverige :D även om hon själv inte tycker det är lika roligt ;) Brun är hon också, skitungen :D

P.S Har träningsvärk så det skricker om det...stel i hela kroppen, me LIKE :D

Av Matilda - 8 februari 2010 08:29

Klockan är bara halv nio och jag har redan hunnit med massor. En vända på arlanda, fixat mig, gjort C lyckloig och besviken inom ett idsintervall på två minuter samt bestmt mig för att dra bil till skolan.

Arlanda gick bra. Jag lyckades orientera mig hem helt själv. FAr ska bli hämtad på fredag 00.30 eller egentligen blir det på lördag. Tror jag...hm..nu blev jag fasligt osäker. Kan ju bli väldigt fel. Ber till atta närvarande gudar att det är lördag. Annars blir jag trött på fredag.

JAg lyckades skicka ett litete sms om förfrågan över första lektion i skolan till C. Han trodde att jag skulle ge honom skjuts, men han börjar mycket tidigare än mig. Då blev han ledsen. Kanske ska tillägga att mannen (eller pojken) ifråga har ungefär 3minuters promenad till skolan. Men det är tydligen jobbigt.


JAg kunde ha sovit till nio. Men icke. Planen var buss 8.40 Men sedan övervägde jag alla fördelar med bil, så det fick det blir. I mammas lilla swift. Ful som stryck, men söt at köpa. Och vad fan, allt som rullar med ratt är bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards