Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Matilda - 25 februari 2010 19:54

Har ägnat ett bra tag åt att trycka in historisk fakta om Kina Ryssland/Sovjet och USA, samt läst massa artilkar om den nuvarande situationen. NU har jag gett mig själv ett break för wampire diaries, sedan blir det sista rycket. Har nämnligen seminaruim om dem länderna imorgon, och jag har varierande betyg fårn delmomenten, så det är nu det gäller i stort sett. Hade tänkt "vara borta" och göra det skriftligt istället, men jag vill inte missa något och ge läraren chansen attinte ge mig toppbetyg. Sedan är det lov, och det är mer än skönt. En veckas frihet. Eller frihet med begränsningar, måste plugga, men jag kan iallafall göra det när jag vill.

Innan skolan ska jag dessutom jobba imorgon, 7-14.30 Sitter fint :)


Mamma och lillebror åkte till London idag, jag är verkligen inte det minsta avundsjuk. Eller jo det är jag, så att jag nästan blir grön.


Nu ska jag koncentrera mig på tvn, over and out.

Av Matilda - 25 februari 2010 13:53

Det lönar sig att kämpa, helt klart. :D

Ovido - Quiz & Flashcards