Alla inlägg den 2 september 2009

Av Matilda - 2 september 2009 21:57

Äntligen onsdag med true blood :D en vecka är lång tid. Sedan jag skrev sist har jag sovit lite (är inte helt frisk och det känns) men sen tog jag mig i kragen och åkte till springspåret. Gick ett varv(2km) sprang ett och gjorde massa utfallssteg, gissa vem som inte kommer kunna röra sig imorgon. Om ni vill göra något som verkligen känns så rekommenderar jag utfallssteg, helst i lite lutning. Ajajaj. Men ack så skönt ändå ;)

Av Matilda - 2 september 2009 17:50

Jag vet inte vem jag ör, men jag vet att jag är din.

Av Matilda - 2 september 2009 15:46

Läser rykten om den nya satc filmen, som tydligen ska komma på bio nästa vår. Första filmen var toppen när jag såg den första gången, det var faktiskt EFTER det som jag började tråna efter SATC boxen. Men efter att ha sett hela serien är jag liiite besviken på filmen. Alla karaktärer kommer inte riktigt till sin rätta.Sitter faktiskt och kollar på satc just nu. Undra hur många gånger, för att inte tala om timmar, jag kollat på satc. Men väldigt bra är det :)


Annars längtar jag väldigt mycket efter New moon som kommer på bio i november. Andra filmen brukar vara bättre än första, mycket mer dramatiskt, och i det här fallet, förhoppningsvis sexigare hahahah. Dock är det lite trist att man redan vet vad som händer, har alla böckerna ;)

såklart.

xoxo

Av Matilda - 2 september 2009 10:18

Har bara en lektion idag, mellan halv ett och tre tror jag. På morgonen har jag ägnat mig åt att städa hela huset (mamma ger mig "månadspeng" om jag städar ordentligen en gång i veckan). Ska käka tidig lunch, hinner inte äta i skolan, och fixa iordning mig. Annars finns inte så mycket mer att rapportera.

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards