Alla inlägg den 7 september 2009

Av Matilda - 7 september 2009 21:53

Blev lite träning ikväll :) gympa i ksängen, mkt skönt att svettas och känna lite darr i benen. Sånt gillar vi. Mer bra idag är att jag motstod frestelsen att köpa kexchoklad :) Det går åt rätt håll gott folk!

Nu sitter jag och äter kräm. Den informationen i sig är ju kanske inte jättegivande för er. Men grejen är att min mamma har gjort egen persikokräm, och det är inte att leka med!! Min mamma är inte direkt det husmoderliga typen, hon hatar att baka osv, men när hon väl gör det är hon bäst :D Lilla söta mamma<3. Även om hon är en kärring ibland, men hey, vem är inte det?

Borde pluggat matte...men det är så jävla segt. Nu är det hur som helst dags för lite skönhetssömn, klockan ringer sex imorgon :/

xoxo

Av Matilda - 7 september 2009 09:11

Börjar inte förens vidtolvtiden, har sovmorgon+ att vi hade eget arbete på historian. Men det kan jag göra senare, skönare nu att sitta och bara slöa. Den här veckan ska jag ta tag i plugget, och iallafall påbörja mina arbeten, och försöka komma ifatt i matten. Dessutom ska jag springa MINST 3ggr, minst 6km. Nu får det vara nog med slöandet. Ska även städa, behöver pengar så att jag kan köpa träningskort i kungsängen. Dom har faktiskt massa rolig träning. Ska nog testa ikväll m mamma på någonting. Det är bra med lite varierad träning. Dessutom ska jag INTE äta godis i veckan, och undvika fika i stort, det får jag spara till helgen. Har varit mer sötsugen än vanligt nu i helgen, och det är INTE hållbart!

Ovido - Quiz & Flashcards