Alla inlägg den 9 september 2009

Av Matilda - 9 september 2009 20:31

Bloggen har trasslat idag, Försökte logga in tidigare, men då gick det inte. Det stod bara "du har blivit utloggad". Hallå?! Jag har inte ens varit inne?!

Idag provade vi ut mössor. Jag blir helt matt. Det finns ungefär 3 miljoner olika saker att köpa, från champangeglas(fula och för små;) ) till trosor. Jag funderade ett tag på att åka flak endast iklädd trosor, knästrumpor, slips och mössa. Hahaha. Jag spanade iallfall in lite mössa, samt vilka detaljer jag vill ha. Det måste vara klassiskt och stilrent. Jag är allergisk mot smaklöshet..

Nu vankas det idol (Sverige har ett antal stolpskott kvar, trodde inte det kunde bli värre än innan, men under kan ske) sen te och true blood. Jag är kär i den serien, och förälskad i svt som har lyckts (till skillnad mot fyran, jag menar hur mycket iqbefriat skit sänds inte där?) sen är det plus på reklampausernas frånvaro.



Ovido - Quiz & Flashcards