Alla inlägg den 16 september 2009

Av Matilda - 16 september 2009 18:19

Fan. Springrundan kan sammanfattas med SEGT!. Aja, imorgon är en annan dag.


GG

Av Matilda - 16 september 2009 10:09

Jag älskar internet. Det är en otrolig möjlighet att hitta precis allt, bara man har tålamod att leta. Hur som helst så har jag nyss kollat på första Gossip Girl 3-avsnittet :) Många har ändrat stil, och kläderna+stilarna är otroliga. Även om storyn kan bli lite too much så brukar iallafall jag njuta och få inspiration. Blair är det karaktären som jag helst skulle vilja se ut som. Hon lyckas ha en påklädd och lite präktig stil som ändå är grymt snygg och sexig. Nu för tiden när alla går runt nästintill nakna så är påklätt snyggare, ycker iallafall jag :) Och Chuck är het hetare hetast!


Av Matilda - 16 september 2009 08:44

Jag får damp. Jag skulle ut och gå nu på morgonen. Men det gör ont att gå. Det är som om ett muskelfäste som gör ont. Mina anatomiska skillz är totalt jättedåliga, men att diagnostisera sig själv är alltid kul :) Så nu sitter jag i soffan istället, och om det blir som jag vill så tar jag igen bristen på fettbränning senare ikväll.

Har bara en mattelektion idag, mellan halv ett och kvart i tre tror jag. Lagomt avancerat. Annars är jag väääldigt shoppingsugen, min garderob behöver fräshas upp. Men med 1050kr i månaden så går det väldigt trögt.

JAg tror att det snart börjar bli dags för lite hårombyte. Jag ska bli mörk mahognybrun typ, med lite röd ton, så att det inte blir så glanslöst. MEn jag funderar på att göra det efter Mallorca eftersom 1. det bleks av solen 2 mitt hår behöver vila 3 det är inte så illa som det är. Jag tror att jag diggar mörkt hår. Dock ska jag vara blondie på studenten.

Ovido - Quiz & Flashcards