Alla inlägg den 10 september 2009

Av Matilda - 10 september 2009 17:00

Jahopp. Då var det torsdag. Allts en dag ifrån helg :D jippie.veckorna går faktiskt rätt fort. Dessutom har jag bara en lektion mellan tre och fyra imorgon, så det är inte alltför detungande. Helgen då?

Hm...Lördagen är så gott som spikad. Då blir det mys i Bromma, hos H, film och massa gott att äta :) Dessutom blir det nog så att jag och B har tillgång till bil, inte helt fel. Dock har jag ingen aning om hur man hittar till H, men både B och F ska med, så dom får läsa skyltar och origentera sig ;)

På fredag, imorgon alltså är det än så länge tomt. Hörde någon prata något om White room...haha vilket skämt. Å andra sidan har jag aldrig varit på stureplan och festat. Haha. Fortsättning följer....

För övrigt så är det riktigt fint väder. Satte mig ute en stund med lite mellis och spanska, och det kändes inte alls som september, snarare maj-juni. Skönt med lite solljus :)

 

Jag borde inte. Jag ska inte. Men jag vill, så mycket att det gör ont.

Ovido - Quiz & Flashcards