Alla inlägg den 25 september 2009

TB

Av Matilda - 25 september 2009 15:33

Belönar mig med lite True blood. Den är lite konstig, men bra :)

Skönt att slippa vänta en vecka mellan avsnitten. Internet är en underbar uppfinning.



Av Matilda - 25 september 2009 12:51

Jag struntade i att åka till skolan idag. Planen var att åka till skolan en stund o skriva klart historia b- arbetet, och äben skriva klart mitt föredrag om rökning. Dock kom jag på att det jag påbörjat om rökning var så dåligt att jag lika gärna kunde börja om helkt och hållet hemma. Ochhistorian är i princip klar, det sista finslipet kan jag ta på måndag. Jag skjuter inte upp, jag bara vet att jag kommer hinna klart på lektionen. Helt klart ett framsteg på pluggfronten. Och mitt föredrag suger fortfarande. Det är ett så trååååkigt ämne, jag menar, allt tjat om varför man inte ska röka har all hört hundra gånger. Det är svårt att hitta på något nytt som får det hela att verka intressant och fräsht. Aja. Om jag får dåligt så har jag ett år på mig att hämta upp det.


Kvällen är väldigt oklar. Jag vill egentligen bara krypa ihop med en film, och kanske med sällskap. Är helt slut. Förstår ingenting. Det bara snurrar. Hur kan man känna sig ensam när man är omgiven av människor hela dagarna?

Men det gör jag iaf. Känner mig så fruktansvärt ensam.

Ovido - Quiz & Flashcards