Alla inlägg den 5 september 2009

Av Matilda - 5 september 2009 13:39

Jag har lovat mig själv att inte bry mig. Inte låta mig jämföra mig med andra. Ändå gör jag det hela tiden. Att bygga upp en självbild genom att jämföra med andra är inte ok längre. Det är inte så det fungerar. Uppbyggnaden går fort, men allt raseras av en ända liten vindpust.

Jag har lovat mig själv att inte vara svag, och att inte låta andra påverka det. Jag har lovat mig själv att inte vara svag.

Av Matilda - 5 september 2009 00:03

Hemma igen. ÄR supertrött, så nu blir det sängen. Ska nog med mamma imorgon på gympa, sedan kanske följa med E till frisören, och på kvällen utgång. Borde klämma in lite plugg....:)


fanfanfan att jag aldrig lär mig? Män kanske uppfann elden, men kvinnor kom definitivt på hur man leker med den.


Ovido - Quiz & Flashcards