Alla inlägg den 14 september 2009

Av Matilda - 14 september 2009 20:45

Hahahaha jag tar tillbaka det jag skrev i förra inlägget, jag är en naiv idiot.


Naiv men dock börjar en viss disiplin infinna sig på träningsfronetn, och det känns bra. Gick 1h imorse, och nu på kvällen kände jag mig grymt stark och avverkade 1 mil :) Lyckad dag! Nu saknas det bara lite pluggambition, och kanske en ny killsmak. Men som (förmodligen) en svensk kläckte ur sig; Man kan inte få allt. Och om en shysst figur är det jag kan få, så är ju inte det fy skam. Resten kommer, på ett eller annat sätt :)

Av Matilda - 14 september 2009 17:26

Jag sitter och försöker tänka fram ett litet fint blogginlägg om hur jag känner. Men det går inte riktigt. Det låter alltid så ångestladdat och problematiskt, men faktum är att det just nu inte känns konstigt alls. Fastän det egentligen är väldigt konstigt, och för att jag borde ha ångest. Men det har jag inte. Inte alls. Det är det som är felet.

Ovido - Quiz & Flashcards