Alla inlägg den 27 september 2009

TB

Av Matilda - 27 september 2009 20:07

Händer inte mycket här. Inte mycket als. Inge plugg och ingen träning. Suck, Tar tag i det nästa vecka. Ligger och kollar true blood, och saknar sällskap. Är i behov av det. Närhet. Det hät låter porrigare än det är menat hehe.

Av Matilda - 27 september 2009 15:33

Det finns många männiksor som behöver massa kompisar och vara omgivna av folk för att känna sig...jag vet inte... tillfreds. Jag vet att jag behöver en människa. Om jag skulle välja en människa att ta med tillen öde ö, eller bara välja en som jag skulle få behålla hela livet så är det min B. Hon är altid bäst, det går inte att förklara. Hon har alla egenskaper som är värdefulla.Lojal Smart. Rolig. Omtänksam. JAg vet inte, det går helt enkelt inte att förklara. Dessutom vet jag inte hur jag ska visa dig hur mycket du betyder, och jag kan inte uttrycka det med ord. Jag är bara rädd att du ska tröttna påmig, och hitta någon annan.

Ovido - Quiz & Flashcards