Alla inlägg den 29 september 2009

Av Matilda - 29 september 2009 22:04

Tyvär kan jag inte riktigt släppa ämnet innan jag skrivt av mig lite, måste ju dela med mig av minåsikter ;)

Har sett ett klipp med henne på aftonbladet när hon pratar om träning. Visst hon snackar mycket bullshit enligt mig, menändå så lyckas hon klämma ur sig saker som jag håller med om. Tex att ungdomar idag inte tar hand om sina kroppar. Att hon, som är 40-50(?) har snyggare kropp än en 16åring. Det är sant, jag kan lätt ta mig själv som exempel.

Sedan är det en till grej som jag funderade över. Nuförtiden mäts allt allt allt i pengar och utseende. Då tycker jag att detär konstigt att alla klagar över fru Anka, jag menar inte alls att jag tycker att lyxprostitution är att på något sätt lyckas, men i det pengakåta samhälle vi lever i borde väl alla tycka att hon lyckats? Minimal insatts, maximal utdelning. Eller? (det här är bara funderingar, inte min åsikt).

Lite kvällsgrubbel...

Av Matilda - 29 september 2009 13:00

Du försvinner bort från mig. Jag känner det. Och det gör ont, så fruktansvärt ont.


Av Matilda - 29 september 2009 11:32

Håltimme mellan elva och kvart i fyra. Superduperroligt :) Dock tror lärarna att vi har massa fritid som vi gärna vill fylla med läxor och plugg, så jag har apmycket att göra. Prestationsångest AB. synd att jag inte ska starta ett UF-företag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards